Motor problemen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Pi-Airke

Motor problemen

Bericht door Pi-Airke » 25 jun 2015, 22:13

Hallo allen,

Ik heb sinds een week op mijn bimmer (E46 320i 150pk) een spaghetti spruitstuk en sportcat laten monteren.
Toen hem 1e keer wilde ophalen toen startte hij helemaal niet. Naar garage gebracht bleek startmotor stuk te zijn deze laten vervangen. Bij garage opgehaalt. Geluid meteen gecheckt echt super dik. Op een gegeven moment moest ik even stoppen langs de kant. Toen ik weer weg wilde rijden begon hij te stotteren en moeilijk te doen. Toen heb ik hem even uitgezet en weer gestart. Toen was het weg. Dit stotteren is paar x terug gekomen.
Heb toen de uitlaat man gebelt. Moest toch nog op 2 plekken aangepast worden ivm rammelen op chassie en was lek op een flens. Meteen gevraagd of hij de auto dan maar kon laten chippen omdat ik vermoeden had dat nu de waardes niet meer goed zijn ivm een betere flow in het uitlaatsysteem.
Vandaag wilde ik de auto weer ophalen. Uitlaat even mee geholpen eronder te maken. De beste man ging toen proefrijden alleen na tijdje kwam die storing weer terug. Nu had hij vanalles geprobeerd. Op een gegeven moment is die de software opnieuw gaan laden.
Toen gingen we hem weer starten. Alleen nu slaat de auto wel aan maar valt ook direct eigenlijk weer uit?
Hebben vanalles geprobeerd maar krijgen hem niet verder aan de praat.
Iemand hier misschien idee wat het zou kunnen zijn?

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”