F10 style E90 Pre-LCI LED achterlichten
F10 style E90 Pre-LCI LED achterlichten
Ik heb dus een E90 sedan, pre LCI. De achterlichten vind ik nou net een beetje jammer aan de auto maar toen zag ik dit:
http://www.thespeedline.com/05-bmw-e90- ... red-smoke/
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=871100
Persoonlijk vind ik ze echt heel mooi en goed betaalbaar.
Uiteraard ben ik benieuwd naar anderen: heeft iemand deze of andere LED achterlichten?
En wat is jullie mening sowieso hierover?
Gr. Lennart
http://www.thespeedline.com/05-bmw-e90- ... red-smoke/
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=871100
Persoonlijk vind ik ze echt heel mooi en goed betaalbaar.
Uiteraard ben ik benieuwd naar anderen: heeft iemand deze of andere LED achterlichten?
En wat is jullie mening sowieso hierover?
Gr. Lennart
-
Re: F10 style E90 Pre-LCI LED achterlichten
Ik heb zelf ook een e90 pre lci, en vind de achterlichten ook het lelijkste aan de auto, kan er niet aan wennen.
De lichten die jij laat zien vind ik ook niet mooi, hou er sowieso nooit zo van om achterlichten van een nieuwer model in het oude model te doen, de looks pasen niet.
Wat wel erg mooi staat zijn de blackline achterlichten of de lci achterlichten bij deze lampen komt alleen meer bij kijken dan alleen de units.
Maar wat jij mooi vind moet je kopen, ieder zijn eigen smaak natuurlijk
De lichten die jij laat zien vind ik ook niet mooi, hou er sowieso nooit zo van om achterlichten van een nieuwer model in het oude model te doen, de looks pasen niet.
Wat wel erg mooi staat zijn de blackline achterlichten of de lci achterlichten bij deze lampen komt alleen meer bij kijken dan alleen de units.
Maar wat jij mooi vind moet je kopen, ieder zijn eigen smaak natuurlijk
- GreyCooperS
- Contacteer:
Ik vindt ze er een beetje halford-achting uit zien...echt een typisch aftermarket product...Maar dat moet je niet laten tegenhouden als je t zelf mooi vindt..ik doe dat net zo goed
Ik heb de blackline's erin zitten. Vind ik persoonlijk het beste passen zonder de stock look...

Ik heb de blackline's erin zitten. Vind ik persoonlijk het beste passen zonder de stock look...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Om eerlijk te zijn vind ik sowieso veruit de meeste LED achterlichten van welk automerk ook erg kermis, c.q. Halfords 
Vooral als je al die LED's ziet zitten.
Maar Blackline, ga ik even naar zoeken, wat bedoel je precies (als ik het niet kan vinden)? Tnx !
Trouwens, kan je hier van een ouder model spreken dan de LCI? Zelfde koets toch met andere neus en achterklep + lichten?
Edit: ik kom er niet uit welke wordt bedoeld met Blackline, heeft iemand een link?

Vooral als je al die LED's ziet zitten.
Maar Blackline, ga ik even naar zoeken, wat bedoel je precies (als ik het niet kan vinden)? Tnx !
Trouwens, kan je hier van een ouder model spreken dan de LCI? Zelfde koets toch met andere neus en achterklep + lichten?
Edit: ik kom er niet uit welke wordt bedoeld met Blackline, heeft iemand een link?
- GreyCooperS
- Contacteer:
Ik heb er helaas nog geen foto van, maar als je rondje google doet zal ze in overvloed vinden. Zijn gewoon dezelfde lampen als de originele alleen beetje smoke achtig qua looks.
LCI is life cycle improvement en is niets anders dan de facelift versie. of is dat je vraag niet?
LCI is life cycle improvement en is niets anders dan de facelift versie. of is dat je vraag niet?
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Ah dank je. Er is ook een DIY voor de achterlichten. En ja, dat bedoelde ik over het verschil in model.
Maar kan ik dan niet beter zo'n blacklight spuitbus kopen? Of is dat echt wat anders?
Maak je nog een foto a.u.b.?
Maar kan ik dan niet beter zo'n blacklight spuitbus kopen? Of is dat echt wat anders?
Maak je nog een foto a.u.b.?
Ah dank je ! Even denken.
Nog even wat foto's in het donker maken.
Gelukkig vind ik ze niet zo Halfords-achtig

Geen storing, prima.
-
Ziet er netjes uit!, 100x beter dan de lampen waar je het eerst over had.