Ik heb mezelf in 2012 al aangemeld hier maar weet niet meer of ik me ook voorgesteld heb.
Zo niet dan bij deze, ik ben Patrick, 25 jaar oud en woon in de buurt van den Bosch.
Toen ik 19 was kocht ik mijn eerste BMW E36 320i Coupe Executive Comfort in de kleur Cosmosschwarz in combinatie met een Safraangeel lederen interieur, toen 150000km gelopen.
In de jaren daarna nog wat auto's versleten; BMW E39 530i, BMW E90 320i, Mercedes E240 Avantgarde, Golf 4 TDI, BMW E53 X5 3.0d en nu als daily een Caddy TDI.
3 jaar geleden verkocht ik mijn E36, toen de auto de straat uit reed had ik al spijt van de verkoop.
![Muurtje.. :bang:](./images/smilies/banging.gif)
2 maanden geleden zat ik toevallig op marktplaats en zag mijn E36 weer te koop staan, ik heb meteen gebeld en de auto telefonisch teruggekocht van de familie waar ik hem 3 jaar geleden aan verkocht had.
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
De auto is er niet helemaal ongeschonden vanaf gekomen, rechts had de auto ooit al schade gehad toen ik hem kocht, en die schade is netjes hersteld maar er begint nu toch een roestblaasje op het achterscherm door te komen.
Links heeft de auto een half jaar geleden ook een ongelukje gehad waarbij de deur vervangen is door een niet zo mooi exemplaar en de stijl bij het achterscherm was gedeukt, ook dat is vrij netjes hersteld maar niet strak genoeg voor mij, ik ben een 'pietje precies' en wil de auto dan ook weer helemaal strak gaan/laten maken.
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Het eerste wat jullie op zal vallen is het kenteken van 2008 terwijl de auto van 1997 is en toch is het een echte originele hollander.
De auto heeft altijd op een eigen kenteken gestaan van de Nederlandse Staat, die hebben de auto in 1997 nieuw gekocht en tot 2007 gereden.
De auto is daardoor wel compleet dealeronderhouden tot 2007 en daarna heb ik het onderhoud voortgezet met alleen originele onderdelen en de beste vloeistoffen.
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
Maar nu heb ik wel genoeg gepraat, zal hier wat foto's plaatsen vanaf het begin tot nu.
![Afbeelding](http://i1240.photobucket.com/albums/gg499/Patrick2501/16-05-2010009.jpg)
![Afbeelding](http://i1240.photobucket.com/albums/gg499/Patrick2501/16-05-2010010.jpg)
![Afbeelding](http://i1240.photobucket.com/albums/gg499/Patrick2501/bmw002.jpg)
![Afbeelding](http://i1240.photobucket.com/albums/gg499/Patrick2501/BMW9.jpg)
![Afbeelding](http://i1240.photobucket.com/albums/gg499/Patrick2501/Clubsportbmw007.jpg)
![Afbeelding](http://i1240.photobucket.com/albums/gg499/Patrick2501/Clubsportbmw003.jpg)
![Afbeelding](http://i1240.photobucket.com/albums/gg499/Patrick2501/Clubsportbmw004.jpg)
De auto is helemaal origineel, op de Eisenmann N serie uitlaatdemper na, maar dat vind ik een verbetering.
De BBS Clubsport RC041/042 heb ik zelf helemaal opgeknapt, en op de laatste foto kan je nog net de Eisenmann N serie uitlaatdemper zien.
Het stuur heb ik vervangen door het 3-spaaks sportstuur, mijn stuur was kapot en het sportstuur ligt net wat lekkerder in de hand, staat nog niet op de foto trouwens.
Ook heb ik er een originele BMW CD43 inzitten en heb ik pas geleden de originele beker/muntenhouder voor onder de armsteun weten te bemachtigen.
Ik zoek nu vooral nog naar een wortelhouten middenconsole met kleine uitsparingen voor de schakelaars van de elektrische ramen aangezien ik alleen voor elektrische ramen heb.
Groetjes
Patrick