Dave BMW 520i [E60] - Big-D-BMW

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Big-D-BMW

Dave BMW 520i [E60] - Big-D-BMW

Bericht door Big-D-BMW » 15 jul 2015, 20:30

Hallo allemaal,

Even voorstellen, mijn naam Dave, 27 jaar en woon in Apeldoorn. Mijn autogeschiedenis is erg kort. Ik ben pas toe aan mijn tweede auto en ben begonnen met een BMW 318 E36 sedan van 1991. Hier heb ik altijd veel plezier aan gehad en 5,5 jaar (vrijwel) probleemloos in gereden. Na enige tijd te hebben rondgekeken voor een nieuwe auto, heb ik in november 2013 mijn huidige auto gekocht, een E60 520i uit 2003 met ongeveer 123.000 km op de teller. Na 17.000 kilometer te hebben gereden, heb ik er geen moment spijt van gehad, wat een genot! Onderstaand (als het goed is) een foto.

Gr Dave

Afbeelding

wouter--5.30

Re: Dave BMW 520i [E60] - Big-D-BMW

Bericht door wouter--5.30 » 15 jul 2015, 20:55

Welkom hier .
ik heb zelf nog niet lang een 5 serie
2.5 maand ong
je kan jezelf ook ff beter voorstellen bij de categorie e60 en dan showroom
dan krijg je meer reacties .

Big-D-BMW

Bericht door Big-D-BMW » 15 jul 2015, 22:07

Thanks for the tip, goed idee!
Ik ga meteen eens kijken hoe ik dat voor elkaar krijg!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 16 jul 2015, 10:19

Welkom Big-D

goed om te horen dat je met je met je vorige wagen vrijwel geen problemen hebt gehad, hopen dat dit ook zo blijft met je huidige wagen.

meer foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 16 jul 2015, 19:47

Welkom hier Dave !

Top, weer een E60 rijder er bij hier, maar vooral, weer een 5 serie :gekdoen:

Ik heb de foto er even in gezet voor je, je moet hem tussen de [img] zetten ipv [url] ;)

Wagen ziet er mooi uit ! Ook fotootjes van de binnenzijde ?

Qua voorstellen zit je hier helemaal goed hoor, daar is dit topic voor :duimen: Je kunt wel alsnog een showroom aanmaken en daar ook nog even jezelf voorstellen, tevens kun je daar mooi alles bijhouden wat je eventueel aan de wagen doet en specifieke vragen over je auto eventueel kwijt. Kortom, leuk om alles voor jezelf en anderen bij te houden.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald probleem en/of onderwerp, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”