Hallo luitjes!
Na een tijdje hier afwezig te zijn geweest, sinds enige tijd weer actief hier. Bloed gaat waar het niet heen moet gaan, en er is weer een E46 gekomen. Na een aantal jaar genoten te hebben van mijn oude siennarot II E46 330D, had ik deze verkocht, en heb een uitstapje gemaakt naar andere merken. Helaas bleef het plezier weg, wat ik met de 3 wel altijd had.
Na eerst een half jaartje een E39 525D te hebben gehad, was het virus weer terug. Helaas moest hier nogal wat aan gebeuren, en kon ik geen lekkere zithouding in de 5 vinden, dus heb deze weer weg gedaan. Hiervoor in de plaats gekomen is weer een E46. Ditmaal een 330D Touring uit 2003.
De auto heeft al enige ervaring, gekocht met 312000 op de klok, maar motor en bak lopen nog zo mooi als wat. Verder heeft hij redelijk wat opties, maar is zeker niet full options. De voor mij belangrijkste zaken heeft ie, en de rest bouw ik wel in, als dit noodzakelijk is.
Tuurlijk heeft hij wel een paar puntjes welke ik eerst ga aanpakken:
- Alarm blijft steeds afgaan als ik hem via AB op slot doe.
- Airco wordt maar aan 1 kant koud, en dit minimaal (bijvullen dus)
- Onderhoudsbeurtje (alle filters en olie + Carterventilatie filter)
- Raam zit een barstje in (verzekeringswerk)
- Roest op de voorschermen (vervangen of opknappen)
Verder zijn er nog wel plannen, maar dit is toekomstmuziek. Eerst maar eens lekker genieten van de auto!
Ook maar weer even voorstellen: Evoluzione
- evoluzione
-
Re: Ook maar weer even voorstellen: Evoluzione
Welkom en mooie auto, zeker met die wielen.
- martinus83
Welkom, weer zon heerlijke diesel 6 pitter
Heb je een handbak of automaat?
Schiet eens wat meer fotos binnenkort?..
Heb je een handbak of automaat?
Schiet eens wat meer fotos binnenkort?..
- e46touringedition
Het aanbod e46 tourings word dikker en dikker....mooi
prachtige velgen zo, en al een verlaging gehad ook....wielkastjes weer lekker vol..mooi..
Zaten deze wielen eronder of is dat je eerste upgrade geweest?
inderdaad zoals Martinus zegt, meer foto's....
prachtige velgen zo, en al een verlaging gehad ook....wielkastjes weer lekker vol..mooi..
Zaten deze wielen eronder of is dat je eerste upgrade geweest?
inderdaad zoals Martinus zegt, meer foto's....
Share driving pleasure.
- evoluzione
Ik heb de auto zo gekocht als hij er bij staat. Fotos komen binnenkort, zal hem eerst eens goed wassen van de week, maarja, gebrek aan tijd...
Deze velgen zaten er bij de aankoop al onder. Het zijn leuke velgen, maar niet helemaal mijn ding. Mochten van mij wel wat bredere wielen onder. Dit zal binnenkort ook veranderen dus, samen met een verdere verlaging.
HIj is inderdaad al wat lager, er zit een m-sport onderstel onder. Deze is verbeterd met monroe reflex dempers, wat voor een heerlijke wegligging zorgt. Maar mij is het absoluut niet laag genoeg. een voorbeeldje van mijn oude, wat ik mooi vindt:
En martinus, een handbak. Beste keuze icm de 6-in-lijn, wil je nog een beetje zuinig rijden.
Deze velgen zaten er bij de aankoop al onder. Het zijn leuke velgen, maar niet helemaal mijn ding. Mochten van mij wel wat bredere wielen onder. Dit zal binnenkort ook veranderen dus, samen met een verdere verlaging.
HIj is inderdaad al wat lager, er zit een m-sport onderstel onder. Deze is verbeterd met monroe reflex dempers, wat voor een heerlijke wegligging zorgt. Maar mij is het absoluut niet laag genoeg. een voorbeeldje van mijn oude, wat ik mooi vindt:
En martinus, een handbak. Beste keuze icm de 6-in-lijn, wil je nog een beetje zuinig rijden.
Mooie auto hoor!
Ben erg benieuwd naar de foto's. Heb dezelfde velgen onder de mijne en dan is zien met zo'n M onderstel.
Ben erg benieuwd naar de foto's. Heb dezelfde velgen onder de mijne en dan is zien met zo'n M onderstel.