E46 M-spiegels

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Patron

E46 M-spiegels

Bericht door Patron » 20 jan 2009, 18:09

hallo,

natuurlijk ben ik ook gek van die M3 spiegels :love: en wil ik ze ook hebben op mijn auto.. maar dat gaan helaas niet probleemloos (|

ik heb zelf namelijk geen elektrisch inklappende spiegels, maar daar wil ik wel uiteindelijk naar toe gaan.. nu heb ik deze gevonden in engeland.. en het sprak me wel aan omdat de Pond natuurlijk zo laag is:
Spoiler: Laat zien
http://www.mstyle-online.co.uk/E46-Mirrors.htm
maar er staat dat het niet mogelijk is voor auto's zonder elektrische stoelen.. en dat heb ik dus ook niet.. Mijn vraag is dus of het alsnog mogelijk is om deze spiegels erin te bouwen? het liefst zou ik de knop van de klapfunctie gewoon bij de deur willen hebben (zoals bij Robbel d8 ik uit mn hoofd), maar als het bij de stoelverwarming enzo moet komen mag ook wel.. zolang ze maar kunnen inklappen/uitklappen :D

en als ik ze bestel, beter 12 pin toch? want die kan altijd nog omgebouwd worden naar een 6 pin had ik gelezen..

bedankt iig voor de hulp..
Verplaatst naar Styling en Tuning

Moderatoropmerking Farl
Afbeelding

Opt1mus
Contacteer:

Re: E46 M-spiegels

Bericht door Opt1mus » 21 jan 2009, 12:08

:! Kijk ook eens bij ümnitza voor de spiegels.

en hier
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Jussi

Bericht door Jussi » 21 jan 2009, 12:53

Spiegels zijn goedkoper bij Umnitza. 169 Dollar. Maar dan moet je wel nog duurdere verzending en douanekosten betalen. Ik weet niet wat het voordeligst is. Bij die andere site kan je ze ook meteen in kleur laten spuiten. Ik heb zelf ook intresse, maar ik heb ook geen elektrische stoelen..

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 21 jan 2009, 13:21

Jussi schreef: Spiegels zijn goedkoper bij Umnitza. 169 Dollar. Maar dan moet je wel nog duurdere verzending en douanekosten betalen.
Douane is gelijk, of het nu uit USA of UK komt....
Jussi schreef:Ik weet niet wat het voordeligst is. Bij die andere site kan je ze ook meteen in kleur laten spuiten.
Die prijs is ook incl. monteren....
Jussi schreef:Ik heb zelf ook intresse, maar ik heb ook geen elektrische stoelen..
Wel electrische spiegels? Bukko heeft ze nl. laten monteren met een extra knopje dat je ze electrisch kunt laten opklappen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Jussi

Bericht door Jussi » 21 jan 2009, 13:37

Ik dacht dat je voor pakketten uit Europa geen douanekosten moest betalen?
Ik heb geen elektrisch-inklapbare spiegels. Waar heeft Bukko dat laten installeren? Heeft dat dan ook een soort van memory? Als je de spiegels dan terug uitklapt, komen ze dan op de positie te staan als waar ze er voor stonden?

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 21 jan 2009, 16:25

Ik dacht dat je voor pakketten uit Europa geen douanekosten moest betalen?

Ik weet het niet 100% cker, maar geld dat niet alleen voor de landen die met de euro betalen
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Patron

Bericht door Patron » 21 jan 2009, 17:11

Jussi schreef:Ik dacht dat je voor pakketten uit Europa geen douanekosten moest betalen?
Ik heb geen elektrisch-inklapbare spiegels. Waar heeft Bukko dat laten installeren? Heeft dat dan ook een soort van memory? Als je de spiegels dan terug uitklapt, komen ze dan op de positie te staan als waar ze er voor stonden?
uhmm zonder memory komen ze gewoon op dezelfde plek terug (moet wel denk ik) en als je memory stoelen hebt, kan je de spiegel ook memory instellen.. dat had ik tenminste gelezen bij e46fanatics.com. Dus stel bij memory knop 1 zit je rugleuning helemaal naar achter, kan je ook de bijhorende spiegel instellen denk ik dan..

weet het zelf ook nog niet helemaal goed hoor :D en de douane kosten weet ik helemaal al niet, maar niet iedere pakket wordt toch bekeken?
Afbeelding

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 21 jan 2009, 17:13

Mijn memory functie heeft betrekking op de stand van de bestuurdersstoel en de stand van beide buitenspiegels. Voor zover hier belangrijk, de rest weet ik eigenlijk ook niet.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Patron

Bericht door Patron » 21 jan 2009, 17:51

hmm zoals ik dacht dus..

maar heb beetje rekenwerk gedaan, ik heb natuurlijk ook gekeken bij umnitza.. en daar kost het 70 dollar meer omdat het een sedan is (denk dat dat de adapterplaat is) dus kom je op 240 dollar neer met nog 55 dollar verzendkosten wat bij elkaar dus 225 euro kost, ongespoten..

bij dat andere bedrijf is het gespoten omgerekend 323 euro. En volgens mij komt daar nog verzendkosten bij..

weet iemand hoeveel het spuiten zal gaan kosten? denk dat ik dan toch bij umnitza ga bestellen.. plus die van umnitza zijn aluminium, terwijl die andere van plastic is..

op de duitse eBay heb ik ook gekeken, maar het mocht niet baten.. daar heb je alleen links of alleen rechts..
Afbeelding

Jussi

Bericht door Jussi » 21 jan 2009, 18:57

Vanwaar haal je die knoppenbalk aan? En hoe sluit je dat aan? Zit dat inbegrepen bij die spiegels of?

Patron

Bericht door Patron » 21 jan 2009, 19:20

aansluiten weet ik niet en waar je het kan kopen.. ik zou zeggen bij autospin of wheelsonline en dergelijke.. dat zit niet bij de spiegels..

ik wil hem zelf graag bij de spiegelverstelling knop hebben, lekker orgineel..maar of dat mogelijk is achteraf is een vraag..
Afbeelding

freddy

Bericht door freddy » 11 mar 2009, 07:17

ik dacht dat oem m3 spiegels altijd een klapfunctie hadden, nu kreeg ik gisteren mail van iemand dat dit niet zo is.

?? heeft iemand antwoord hier op??

DvK
Contacteer:

Bericht door DvK » 11 mar 2009, 11:08

Mijn spiegels zijn ook niet electrisch inklapbaar ! Ik heb wel de memory stoelen en stoeprandfunctie erop zitten. Ik heb ooit bij BMW eens gevraagd wat de kosten zijn om ze electrisch inklapbaar te krijgen en er werd mij toen aangeraden het lekker zo te laten...blijkbaar is het dus minder makkelijk als dat je zou denken dit ivm storingen en dergelijke.

Persoonlijk vind ik het ook niet zo belangrijk of dat ze nu electrisch inklapbaar zijn of niet....zolang iedere auto maar kleiner wordt als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden :+

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 11 mar 2009, 14:50

komt er naast de spiegels en z'n knop in de knoppenbalk ook niet een module (regelkastje) bij ??

freddy

oem m3 spiegels in diversen uitvoeringen??

Bericht door freddy » 12 mar 2009, 07:31

voordat ik vanavond een set oem m3 spiegels aanschaf wil ik graag weten of er verschillende uitvoeringen zijn in spiegels. qua opties dan .

1. is er verschil in face lift en pre face lift ?

2. zo heb ik begrepen dat NIET alle m3 spiegels met electriche klap functie zijn en memory, ik was van mening dat ALLE m3 spiegels klap/verwarm/stoeprand en memory hadden.

(zoals mij coupe 323ci bj 2000 ook standaard heeft)

zou heel graag info mbt dit krijgen zodat ik niet de verkeerde set aanschaf.

dus m3 rijders en techneuten alhier wie kan mij helpen aan de info.
Jouw bericht heb ik samengevoegd met dit onderwerp.

Moderatoropmerking Farl

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”