Goedendag.
Ik heb begrepen dat het jezelf voorstellen, gewaardeerd wordt op dit forum.
Dus laat ik mijn (valse) bescheidenheid maar varen en zal een poginkje wagen .
Ik ben altijd wel een auto liefhebber geweest maar nooit merkentrouw.
Via eenden, fiats 127, Datsun Cherry (wie kent hem nog ?) citroen GS komen we in de jaren 80 met
Alfa Romeo Giuletta 1.8 , Saab 900 turbo dan de negentiger jaren in met Alfa Romeo 164 3.0 V6 , Pontiac Grand Sport 3.8,
Volkswagen Passat syncro V6, Alfa Romeo 166 2.5 V6 dan het millennium in met Volvo V70 2.5T en dan , daar komt-ie : Bmw e60 523i.
De BMW is prima bevallen maar de behoefte aan iets meer pit heeft mij doen besluiten om na 4 jaar een uitstapje te maken naar een Audi A4 avant 2.0 tfsi .
Maar.... de herinnering aan de BMW was zodanig dat ik na twee jaar de verleiding van een 535i Gran tourismo niet kon weerstaan.
Deze kon ik met niet veel kilometers op de klok voor een schappelijke prijs kopen , waarschijnlijk ook omdat niet iedereen dit model kan waarderen.
Ik heb hem nu ruim een half jaar en ik vind de auto steeds mooier.
Wat rijden betreft : mijn meest fijne auto van het hele rijtje. Omdat er een "brommetje" in zit ben ik op dit forum gaan zoeken en heb gereageerd op iemand met een dergelijk geluid.
En heb zodoende besloten om het gilde van F07 rijders op dit forum te versterken!
frankwillem 535i GT
Re: frankwillem 535i GT
Welkom hier !
Yess, weer een 5 serie rijder er bij 5 serie rules
Eerlijk gezegd niet mijn favoriete model, maar ben erg benieuwd naar de fotootjes !
Tevens nodig ik je bij deze meteen maar even uit voor de komende 5 serie meeting, zie dit topic voor meer info en eventueel aanmelden.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig straten van een nieuw topic.
Maak ook eventueel gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen, hopelijk wordt je probleem in ieder geval snel opgelost.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Yess, weer een 5 serie rijder er bij 5 serie rules
Eerlijk gezegd niet mijn favoriete model, maar ben erg benieuwd naar de fotootjes !
Tevens nodig ik je bij deze meteen maar even uit voor de komende 5 serie meeting, zie dit topic voor meer info en eventueel aanmelden.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig straten van een nieuw topic.
Maak ook eventueel gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen, hopelijk wordt je probleem in ieder geval snel opgelost.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom FrankWillem,
zo te horen heb je toch een beetje het BMW-virus te pakken .
van dit speciale model zijn foto's altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je GT een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 25 oktober 5-serie meeting
zo te horen heb je toch een beetje het BMW-virus te pakken .
van dit speciale model zijn foto's altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je GT een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 25 oktober 5-serie meeting
-
Bedankt voor jullie vriendelijke woorden!