GT Corners onder bumper.
GT Corners onder bumper.
Allereerst, ik weetniet of het hier thuishoort.
Ik wil een advies uitdragen naar iedereen die gt corners wil monteren onder zijn bumper.
Ik rijd dagelijks 40km, en heb met alle voorzichtigheid toch al 3/4 x de hoekjes kapot gereden. Zeker met op en afritten is dit pure ellende.
Overweeg dus goed of het wel functioneel gaat zijn voor jou. Voor de looks staat het goed!
Groetjes Tom.
Ik wil een advies uitdragen naar iedereen die gt corners wil monteren onder zijn bumper.
Ik rijd dagelijks 40km, en heb met alle voorzichtigheid toch al 3/4 x de hoekjes kapot gereden. Zeker met op en afritten is dit pure ellende.
Overweeg dus goed of het wel functioneel gaat zijn voor jou. Voor de looks staat het goed!
Groetjes Tom.
Re: GT Corners onder bumper.
Heb jij het over originele corners of wegwerp imitatie?
Opbouw van mijn 323ti S50B30-racer; viewtopic.php?f=75&t=37135
Imitatie want die gaan inderdaad zo maar stuk omdat het plastic veel te hard is.
Origineel kosten ze rond de 128 euro PER STUK.
Origineel kosten ze rond de 128 euro PER STUK.
Tja, goedkoop is vaak duurkoop. Zelfde geldt ook voor de m3 Gt look spoilers van wiechers. Met originele heb ik geen problemen
Opbouw van mijn 323ti S50B30-racer; viewtopic.php?f=75&t=37135
- niels 323i
ik denk ook dat je er minder last van hebt als je de splitter plank monteert, daar zijn die corners voor volgens mij om die gaten op te vullen.
Betreft imitatie ja, denk zal het als advies hier neerzetten voor iedereen die ze evt wil monteren.
Bij mij zijn de GT corners onderdeel van de voorbumper (1 geheel)
Drempels zijn een ramp, gelukkig is het geen daily driver
Drempels zijn een ramp, gelukkig is het geen daily driver