- Wrap frozen grey
- Breyton 20 inch velgen
- Licht smoke achterlichten
- Verlaagd
- Chip-tuning
- Aangepast inlaatkanaal en K&N
- Eisenmann uitlaat
- Voorspoiler carbon Vorsteiner
- Emblemen in zwart/wit
Foto (zonder verlaging):
Daar zal waarschijnlijk EDC opzitten en daar heb ik meer over gelezen dat dat behoorlijk stugger is. De Eibach die ik er onder heb, voelen niet stugger aan. Hij is ook niet extreem verlaagd (ik meen iets van achter 15mm en voor 25mm). Hij is nu iets lager dan de originele Performance uitvoering van de M3. Qua comfort heb ik weinig moeten inboeten (is mij in elk geval niet echt opgevallen). Alleen drempels is het soms even wat opletten, maar ook dat valt eigenlijk wel mee.Arnaud ten Heuw schreef:Word de auto met verlaging niet te stug? Mijn vader rijdt een m5 (30 jahre, zie showroom) en dat is al behoorlijk stug. Vooral met drempels etc...
Is idd. smakenkwestie en mijn motoren zijn ook verre van standaard, dus dat past wel in het rijtjemarkm schreef:Ik ben geen fan van de wrap en de wielen. 'Zie hem veel liever origineel.
Verder is zo'n e92 m3 natuurlijk een super auto