Bij de bmw moet ik al sinds aanschaf de auto eerst met de afstandbediening openen,om zo het alarm eraf te halen,en dan nog eens apart de deur door de sleutel in het slot te doen. vervolgens moet ik dan de passagiersdeur openen van binnenuit. In het begin stoorde ik me er niet zo aan omdat ik toen toch nog een andere motor in de auto moest bouwen. Echter nu ik er mee rij, vind ik het behoorlijk irritant worden. Sluiten kan wel gewoon alles met de afstandsbediening, hij zet dan ook het alarm erop en dooft de interieurverlichting. Met openen met de afstandsbediening gaat trouwens het alarm er wel af, en de interieurverlichting gaat aan.
Als de auto aan staat, moet ik af en toe eerst op de ontgrendel/vergrendelknop duwen, voor ik de kofferbak kan openmaken.De deuren ontgrendelen en vergrendelen niet met deze knop.
Na wat gegoogle, uitgekomen op een defecte gm5 module.Zojuist 2 nieuwe chips erin gesoldeerd, echter gaat nog steeds alles precies t zelfde.
Waar kan het nu nog aan liggen, of heb ik iets fout gedaan bij de gm5 module?
Voor de rest werkt alles, de ramen, het dak, verlichting, alarm, afstandbediening, ook de ramen openen of sluiten met afstandsbediening werkt.
Alvast bedankt voor het meedenken

Groeten Nick