Op het forum ben ik al flink aan het speuren geweest naar handige DIY's om mijn auto wat aan te passen, dus ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Robert (R0L0!) en kom uit Boxtel, Noord-Brabant.
Sinds half september ben ik de trotse eigenaar van een BMW E46 318i Touring uit 2005, die is voorzien van o.a. PDC achter, leren bekleding met stoelverwarming en een VDO Dayton navi. Ow ja, en een Nokia 6310 inbouwset in de middenconsole

Dat laatste heb ik - na mijn mobiel te pairen met de BT telefoon - vrijwel direct vervangen voor een opbergvak en ook de spullen zijn inmiddels gekocht om in de middenconsole 2 oplaadbare USB aansluitingen te maken.
Ik heb twee linker handen dus voor mij al een hele kluif

Enkele zaken die ik nog graag wil doen (en nog uit moet zoeken hoe dit te doen):
- PDC repareren (2 van de 4 sensoren doen het maar)
- VDO vervangen voor een 2Din systeem of de business radio voorzien van een BT optie
- Ramen achter voorzien van zonneschermen of folie
- Angel eyes in halogeen kleur
- Diverse instellingen aanpassen (automatisch op slot bij een snelheid, alarm en PDC piepjes aan, etc)
Voor deze auto heb ik alleen in de lease gereden (VW Golf, Audi A3, Nissan Qashqai) en bij het minste of geringste lampje ging hij naar de garage. Via het klussen aan deze auto (met wat hulp van dit forum) hoop ik wat meer van de techniek te leren.
Cheers!
Edit: Voor het inbouwen van de USB aansluiting heb ik een DIY gemaakt en gepost. Hierbij een foto van mijn auto: