Bluetooth werkt niet!
Bluetooth werkt niet!
hallo
mijn bluetooth werkt niet na behoren ik kan mijn toestel (iphone 6) koppelen en hij gaat synchroniseren en ineens stopt die en zegt die simkaart inleggen. heb dit ook getest met een nokia 6400 zelfde resultaat
nu ga ik er vanuit dat mijn bluetooth module (ulf/mulf)kapot is en heb een gelezen dat iemand die hier ook aangeboden had.
nu is mijn vraag is hier ook een verkoophoekje of iets of iemand een link voor ene module te kopen??
alvast bedankt
Groet, Perry
mijn bluetooth werkt niet na behoren ik kan mijn toestel (iphone 6) koppelen en hij gaat synchroniseren en ineens stopt die en zegt die simkaart inleggen. heb dit ook getest met een nokia 6400 zelfde resultaat
nu ga ik er vanuit dat mijn bluetooth module (ulf/mulf)kapot is en heb een gelezen dat iemand die hier ook aangeboden had.
nu is mijn vraag is hier ook een verkoophoekje of iets of iemand een link voor ene module te kopen??
alvast bedankt
Groet, Perry
Re: Bluetooth werkt niet!
Het marktgedeelte is na het posten van 10 berichten zichtbaar, nu dus voor je als het goed is
viewforum.php?f=650
Ik heb overigens twijfel of je module kapot is, meestal kun je de telefoon dan ook niet koppelen.

viewforum.php?f=650
Ik heb overigens twijfel of je module kapot is, meestal kun je de telefoon dan ook niet koppelen.
Is dat niet een probleem dat je contactlist te groot is?
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Hoe groot mag de contactlist zijn dan?
Maar ik kan ook niet bellen radio blijft spelen dan
Maar ik kan ook niet bellen radio blijft spelen dan
Je zou ook kunnen proberen de MULF een keer uit te wisselen met een lid welke eenzelfde MULF heeft. Kost je een half uurtje en ze werken zonder programmeren dus dan weet je het ook zeker of ie stuk is of niet.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Is er een lid in omg limburg/noord brabant waarmee ik dat mag testen?
-
Hoi, ik heb nog een nieuw module liggen. Mag je best uit proberen.
Ik weet ook een adres in Eindhoven die het kan coderen, zodat he Bluetooth kunt koppelen, mite je auto nog niet het juiste type Bluetooth system heeft.
Ik weet ook een adres in Eindhoven die het kan coderen, zodat he Bluetooth kunt koppelen, mite je auto nog niet het juiste type Bluetooth system heeft.
Ik heb een andere module gekocht ingebouwd
Nu heb ik noodoproep storing. Moet die ingelezen worden?
En met de iphone 6+ vind ik de auto niet en met samsung galaxy s4 wel
Iemand tips
Nu heb ik noodoproep storing. Moet die ingelezen worden?
En met de iphone 6+ vind ik de auto niet en met samsung galaxy s4 wel
Iemand tips
De melding van een sim kaart plaatsen is een kwestie van het eea coderen. Heb dit probleem zelf ook gehad. Galaxy S6 verbonden, maar geen contacten zichtbaar. Alleen de melding sim kaart plaatsen. Met hulp van Source heb ik het eea gecodeerd en voila. Weg sim melding en mijn adresboek kwam tevoorschijn.

FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay

En toch is het meest gehoorde argument voor een iphone en andere apple producten juist: ik wil een apple, want het moet gewoon werken.Perry1991 schreef:En met de iphone 6+ vind ik de auto niet en met samsung galaxy s4 wel
Iemand tips
Toch zie ik vrij veel bluetooth problemen op dit forum met iphones en minder met android.
Showroom:
Wij hebben sinds 2 januari een E91 318i....
Bij de aflevering werd door de verkoper even snel mijn iPhone5 gekoppeld, werkte direct perfect, inclusief het ontzettend volle telefoonboek.
Thuis de iPod via een usb kabel in de armsteun aangesloten en .... werkte direct perfect, bedienbaar via alle menu's op de nav display.
Bij de aflevering werd door de verkoper even snel mijn iPhone5 gekoppeld, werkte direct perfect, inclusief het ontzettend volle telefoonboek.
Thuis de iPod via een usb kabel in de armsteun aangesloten en .... werkte direct perfect, bedienbaar via alle menu's op de nav display.

Leg even aan Perry1991 uit dan hoe het moet.
Zijn iphone heeft er beduidend meer moeite mee. 

Showroom:
Ik denk dat alles valt en staat met het systeem en bouwjaar auto.
Bij mij ging het perfect zoals beschreven in bijgaand you tube filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=SBDNVJD4txI
suc6
Bij mij ging het perfect zoals beschreven in bijgaand you tube filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=SBDNVJD4txI
suc6

Laatst gewijzigd door Bart70 op 05 jan 2016, 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Beste Perry,
De module moet gecodeerd worden. Deze komt namelijk uit een ander auto en daarom wordt deze niet herkend. Na het coderen en aanpassen van wat rules in de module moet het werken. Indien je in de buurt van Amsterdam of Uithoorn woont of een keer komt dan zou ik je wellicht hiermee kunnen helpen. Plaats even een foto van je module en van de melding(en) hier, dan kunnen meerdere leden een beeld krijgen.
De module moet gecodeerd worden. Deze komt namelijk uit een ander auto en daarom wordt deze niet herkend. Na het coderen en aanpassen van wat rules in de module moet het werken. Indien je in de buurt van Amsterdam of Uithoorn woont of een keer komt dan zou ik je wellicht hiermee kunnen helpen. Plaats even een foto van je module en van de melding(en) hier, dan kunnen meerdere leden een beeld krijgen.

FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay

-
Hoi Djvirus,
Ik heb mijn MULF1 met witte stekker gewissled tegen een MULF2high svs met blauwe stekker. Kan dan nog niet de optie BT in het menu aanvinken. Moet hier gecodeerd worden? Ik woon in haarlem dus Amsterdam of Uithoorn is voor mij dichtbij als jij zou kunnen helpen?
MvG,
Marc
Ik heb mijn MULF1 met witte stekker gewissled tegen een MULF2high svs met blauwe stekker. Kan dan nog niet de optie BT in het menu aanvinken. Moet hier gecodeerd worden? Ik woon in haarlem dus Amsterdam of Uithoorn is voor mij dichtbij als jij zou kunnen helpen?
MvG,
Marc