Reinier - 520i E60

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
bullmoose

Reinier - 520i E60

Bericht door bullmoose » 08 nov 2015, 22:03

Hallo allemaal, ik ben Reinier, 38 jaar, en woonachtig in de kop van Noord-Holland. Alweer heel wat jaren geleden geregistreerd hier op het forum maar tot op heden alleen meegelezen als ik weer eens wat informatie nodig had voor mijn BMW. Sinds kort heb ik weer een andere BMW en bij het verdiepen in NCS Expert weer hier op het forum terecht gekomen. Maar eens voorstellen dan... :)

In het verleden heb ik redelijk wat verschillende BMW's gehad. Het begin allemaal met een E21 320/6 waar ik uiteindelijk een M30 in heb gehangen. Daarna volgenden nog een E28, (verschillende) E30's, E34, E39, E46 en mijn onlangs verkochte E38.

Ik doe al mijn sleutelwerk zelf, ook als er iets meer dan een onderhoudsbeurtje nodig is. Dit blijkt denk ik ook wel een beetje uit mijn huidige hobby voertuigen.

De eerste is een Porsche 944. Hierin heb ik een Audi 5-cilinder motor geknutseld:

Afbeelding

Afbeelding
Meer info op http://www.944-20v.nl

De tweede is een Jaguar XJ6. Hier zit een heel verhaal aan vast maar om het kort te houden....hier zit ook niet helemaal de originele motor meer in...:

Afbeelding

Afbeelding

Niet getreurd want er staan ook nog steeds twee BMW's op de oprit, een E46 318i van MdV en sinds kort een E60 520i die ik net in Duitsland heb gekocht. De invoer keuring is al achter de rug en op dit moment wacht ik op het NL kenteken.

Afbeelding

Afbeelding

De aankomende tijd wil ik mij dus even verdiepen in het coderen met NCS. Ik heb hierover al wat aardige draadjes gevonden hier op het forum dus die eerst maar eens doornemen :duim:

Bart70
Contacteer:

Re: Reinier - 520i E60

Bericht door Bart70 » 09 nov 2015, 15:10

Welkom hier Reinier !

Yesssssss, weer een 5 serie er bij hier :gekdoen: 5 serie rules ;)

Leuk dat je jezelf na zo'n lange tijd lid te zijn, toch nog even voorstelt hier :duim:

Mooie wagens heb je zeg, en je voorsteltopic is ook heel erg netjes :duim:

Handig dat je het meeste zelf kan doen, dat ontbreekt bij mij helaas, maar misschien maar goed ook :)

Behoorlijk lijstje BMW"s heb je ook in je verleden !

Ik nodig je bij deze meteen maar even uit voor 24 april 2016 :)

Mocht je nog vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic, maar volgens mij hoef ik jou dat niet meer te vertellen ;)

Maak ook gerust een showroom aan, altijd leuk voor jezelf en voor anderen ;)

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 09 nov 2015, 20:54

Welkom Reinier,

je hebt een leuke hobby :rolf:
maar handig dat je zelf kunt knutselen aan je wagens :duimen:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 en/of E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

bullmoose

Bericht door bullmoose » 11 nov 2015, 20:19

Bedankt heren :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”