Na aanschaf ( particulier ) heb ik ongeveer 1.5 dag met de BMW kunnen rijden, daarna heb ik hem bij de garage neer gezet i.v.m overmatig roken. Na diagnose van deze garagehouder bleek dat de 4de cilinder beschadigd was waardoor de oliedruk opliep en hij daarom ging roken ( advies, nieuw blok ). Onzin natuurlijk, ik vertrouwde de diagnose niet en heb de bmw op de ambulance gebracht naar de specialist hier in de buurt. Dag later kreeg ik een telefoontje, carterventilatie filter verstopt... Te hoge olie druk en daardoor keerring van de turbo eruit !
Gisteren heb ik de BMW weer mogen ontvangen, nieuwe turbo en meteen groot onderhoud laten doen. Kost een flinke zak centen en het is zuur maar bekijk het positief, kan er weer een flinke tijd tegenaan !
Foto's



Plannen :
houten interieur panelen vervangen
GROM audio inbouwen
OEM speakers vervangen
Chippen
Grondige polijst beurt
Swirlflaps
gloeipluggen