Roland E46 Touring 325

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
BMWRoland
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 nov 2015, 22:48

Roland E46 Touring 325

Bericht door BMWRoland » 22 nov 2015, 00:00

Goedenavond iedereen, :zwaai:

Ik ben Roland en woon vlakbij Alphen aan den Rijn. Dit is inmiddels de 2e E46 Touring die ik als dagelijkse auto heb. Mijn eerste was een 318 uitvoering waar ik helaas niet veel geluk mee had. -_- Deze auto kon ik van een monteur overnemen en stond mij vanaf het eerste moment al goed aan. Inmiddels heb ik deze auto 3 maanden en hij rijdt werkelijk heerlijk op een hikje bij het optrekken na. Daar zal ik nog wel op terugkomen bij de technische rubriek. Hier de foto van de Touring: Afbeelding

Daarnaast heb ik voor de hobby nog een E30 Baur. Deze auto is door mij geheel opgeknapt/verbouwd en mag alleen met mooi weer buiten komen. Hier een foto van de Baur: Afbeelding

Ik doe het onderhoud aan mijn auto's hoofdzakelijk zelf en hoop op dit forum nuttige tips op te doen

Gebruikersavatar
jwbakkenes
Berichten: 821
Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47

Re: Roland E46 Touring 325

Bericht door jwbakkenes » 22 nov 2015, 00:13

Welkom Roland,

Mooie auto's, altijd leuk een project erbij.
Hopen dat het "hikje" opgelost gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Roland E46 Touring 325

Bericht door Bart70 » 23 nov 2015, 08:12

Welkom hier Roland !

Mooie wagens :duim:

Ik kom ze beide wel een keer tegen denk ik, aangezien je vlakbij woont ;)

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagens, altijd leuk voor jezelf en voor anderen :)

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk spoedig zonder het hikje :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”