Boesboes e46 touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Boesboes

Boesboes e46 touring

Bericht door Boesboes » 24 nov 2015, 15:51

Hallo allemaal, mijn naam is Jos Boesten ik ben een goede bekende op het zuster forum van HCN (dus t is vreemd bekend hier :P )
Maar wat doet een honda rijder nu op een bmw forum? Zoals de titel al verraadt ik ben van plan een e46 touring aan te schaffen.
Eerst even een honda foto posten:

Afbeelding

Dit is de hobby auto een civic vti met kooi en b18 motor 1000 kg en net over de 200 NA pks. Voor de oplettende kijker. De kleur is van bmw nl. Sepang bronze uit de individual lijn ;)

Deze auto is niet meer echt geschikt voor dagelijkse dienst hier had ik dan een civic coupe uit 2000 voor. Ik wil nu echter iets leukers, spannenders, luxer en ruimer. Met plek voor een MTB. Toen kwam ik dus al vrij snel uit bij een e46 touring. En op zijn duits gezegd wenn schonn denn schonn dan ook maar meteen een 330. Verbruik schuint niet noemenswaardig hoger te zijn. Freude am fahren daarentegen :) was al in duitsland aan t kijken naar een facelift maar heb nu een heel nette pre face lokaal gevonden. Hier ga ik zaterdag eens naast staan, onder liggen en een stuk ermee rijden. Als dat m niet wordt gaan we nog even verder zoeken. Maar zal hier nog wel wat info en parts kunnen verzamelen denk ik zo :)

Bart70
Contacteer:

Re: Boesboes e46 touring

Bericht door Bart70 » 25 nov 2015, 07:30

Welkom hier Jos !

Hopelijk is de E46 wat je zoekt ! Zo niet, rustig verder zoeken, er komt er vunze;lf wel eentje op je pad. Een wijze keuze in ieder geval om een BMW te gaan rijden :devil:

Op het forum vindt je ook wel genoeg info over de dingen waar je op moet letten, zo niet, stel dan gerust je vraag.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd eerst even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk veel plezier in de zoektocht, altijd leuk :duim:

Boesboes

Bericht door Boesboes » 25 nov 2015, 13:26

de voortekenen voor de e46 zijn veel belovend, onderhoudshistorie bij een BMW monteur die ik ook weer via via ken. ik had al wat zeken gevonden waar ik op moet letten (electrische ramen, subframe achter, draagarmen voor, olie verbruik)

dit gaat trouwens mijn 2e BMW worden, mijn eerste auto was een afgetrapte e28 520. Daarna een Alfa Guillia gehad. toen een Buick Riviera :bang: (was de miskoop van de eeuw) en daarna dus een hele rits honda's.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 25 nov 2015, 21:00

Klinkt goed, hopelijk zet de positieve lijn voort !

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 26 nov 2015, 20:12

Welkom Jos,

Je Civic ziet er niet verkeerd uit :duimen:

Succes met je zoektocht naar jouw ideale Touring.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Kevinio

Bericht door Kevinio » 28 nov 2015, 22:34

Omdat ik op je leestekens let op HCN loop je maar over? :|

De foto's staan nog niet hier, maar het is het schitterende touring! :duim:

eg4vtec

Bericht door eg4vtec » 29 nov 2015, 19:25

haha nog meer hcners hier op het forum !!

Boesboes

Bericht door Boesboes » 01 dec 2015, 22:01

Kevinio schreef:Omdat ik op je leestekens let op HCN loop je maar over? :|

De foto's staan nog niet hier, maar het is het schitterende touring! :duim:
Het is het ??? Moet dat niet in groen :P

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”