Te koop: Tom's e46 328CI Coupé
Te koop: Tom's e46 328CI Coupé
Beste forumleden,
bij deze mijn nieuwe wagen. de e36 heeft plaats gemaakt voor de e46.
Het betreft een mooie coupé met leren sportstoelen, die tevens verwarmd en elektrisch (memory) bediend zijn.
de transmissie is ditmaal een automaat. en die bevalt me echt super .
motorisch is er ook niks te klagen, 328 met dubbele vanos.
recent onderhoud gehad, radiateur vervangen, remmen op de vooras en een beurt.
hierbij alvast enkele foto's
Hier had ik ze nog allebij.
bij deze mijn nieuwe wagen. de e36 heeft plaats gemaakt voor de e46.
Het betreft een mooie coupé met leren sportstoelen, die tevens verwarmd en elektrisch (memory) bediend zijn.
de transmissie is ditmaal een automaat. en die bevalt me echt super .
motorisch is er ook niks te klagen, 328 met dubbele vanos.
recent onderhoud gehad, radiateur vervangen, remmen op de vooras en een beurt.
hierbij alvast enkele foto's
Hier had ik ze nog allebij.
Laatst gewijzigd door Tom.v op 24 feb 2016, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tom's e46 328CI Coupé
Mooie kleur en mooie velgen. Veel plezier ermee.
E39 528I Touring automaat 1999
E46 330I Touring Automaat 2002
E46 330I Touring Automaat 2002
Ben opzoek naar mogelijke manier op usb via originele radio te luisteren.
Heb hier een GROM kastje en kabels liggen, echter lukt het niet om dit werkend te krijgen.
Heb hier een GROM kastje en kabels liggen, echter lukt het niet om dit werkend te krijgen.
Ik ben me hier zelf ook nog in aan het verdiepen. Degene waar ik mijn touring van heb gekocht had een losse zender die je in de sigaretten aansteker steekt en dan via een radio frequentie en jack plug je muziek afspeelt. was een dingetje van een paar tientjes. Ik ga zelf toch voor een meer permanente oplossing die de wisselaar vervangt zoals een dension.
En mooie coupe.
En mooie coupe.
Ziet er goed uit, zeker in combinatie met die velgen.
Voor wat betreft het afspelen middels een USB, raad ik je een Dension Gateway systeem aan:
http://www.navishop.nl/dension-gw33bm1- ... p-548.html
Hierboven een willekeurige aanbieder met de volgende beschrijving:
Voor wat betreft het afspelen middels een USB, raad ik je een Dension Gateway systeem aan:
http://www.navishop.nl/dension-gw33bm1- ... p-548.html
Hierboven een willekeurige aanbieder met de volgende beschrijving:
Om in uw auto naar uw iPod of iPhone te luisteren kan nog vrij lastig zijn, tegenwoordig zijn veel auto's namelijk voorzien van fabrieksradio's welke helaas niet meer over een normale Aux input beschikken.
De Dension Gateway 300 heeft in feite dezelfde functionaliteit als de Gateway 100. De GW300 is echter uitgebreid met een extra USB ingang, zodat u naast of in plaats van uw iPod of iPhone ook USB bronnen aan het Audio systeem kunt koppelen. Deze oplossing biedt tevens USB browsing functionaliteit.
De Dension Gateway 300 zorgt ervoor dat de iPod geintegreerd wordt met uw audiosysteem alsof het de CD wisselaar is. De iPod wordt tijdens het gebruik in de auto opgeladen. De iPod is daarnaast bedienbaar via de knoppen van de autoradio, op het stuur of naar keuze op de iPod zelf. Afhankelijk van het audiosysteem is het nu ook steeds vaker mogelijk om de track informatie op uw audiosysteem of display af te lezen. Voor een groeiend aantal automerken geldt nu dat de track en artiest informatie via de CAN-Bus naar een bestuurders informatiedisplay gestuurd kan worden. Tevens is de bediening van de extra functies via het menu enorm verbeterd. De GW300 beschikt naast een iPod connectie(optioneel) eveneens over een 3,5mm stereo aux-in.
Enkele voordelen van de Dension Gateway 300:
* Bediening via het fabriekssysteem
* Perfecte integratie zonder aanpassing van uw dashboard
* Weergave van artiest en trackinformatie via het informatie display en fabrieksradio(niet in iedere auto!)
* 3,5mm stereo aux-in
* USB aansluiting voor mass storage devices (flash memory, hard disk, USB stick)
* Volledige iPod bediening via iPod cradle of iPod cable (optioneel) alsmede het opladen van de iPod.
* Ondersteuning voor MP3, OGG, WMA (incl.WMDRM10)
Ik heb ook een GROM in mijn e46, en dit werkt prima.Tom.v schreef:Ben opzoek naar mogelijke manier op usb via originele radio te luisteren.
Ik gebruik niet de AUX maar de Bluetooth om te bellen en mp3 te luisteren.
Voorwaarde is dat er een aansluiting voor zit op je radio. in mijn geval zit deze op de CD wisselaar aansluiting, maar de jouwe heeft zo te zien geen wisselaar maar een enkele cd speler.
Als er geen aansluiting is, moet je iets anders kopen. Ik zou als eerst het bedrijf dat GROM verkoopt in Nederland bellen of mailen, en checken of wat je hebt liggen compatibel is.
Helemaal gelijk, heb ook al geïnformeerd bij leveranciers op het werk.
schijnbaar zijn er ergens adapters te krijgen met usb / aux modules die direct tussen de antenne kabel komen.
helaas nog niet gevonden. maar houd jullie op de hoogte.
Overigens rijd de automaat heerlijk en het verbruik is prima. haal enkel binnendoor naar het werk verbruik tussen de 7.5l/100km en 10.2l/100km
schijnbaar zijn er ergens adapters te krijgen met usb / aux modules die direct tussen de antenne kabel komen.
helaas nog niet gevonden. maar houd jullie op de hoogte.
Overigens rijd de automaat heerlijk en het verbruik is prima. haal enkel binnendoor naar het werk verbruik tussen de 7.5l/100km en 10.2l/100km
Nette auto Tom
Ik heb nu ook een automaat, maar bevalt inderdaad prima!
Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst
Ik heb nu ook een automaat, maar bevalt inderdaad prima!
Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers gewenst
T rijd Heerlijk.
Tevens heb ik nu via de originele radio toch usb/aux.
een connects2 module tussen de iso stekkers van de radio, en inbouwen.
Laatst gewijzigd door Tom.v op 24 feb 2016, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Inmiddels alweer 5000km gereden. bevalt prima! Alleen een extra achteruitrijlamp gemonteerd + interieur gecleand.
Zeer nette auto! Welke velgen zitten er onder? Kan ze niet echt terug vinden op de velgen catalog van auto-treff.
Kleppendekselpakking vervangen en een lekke band gereden .
Beide weer even zelf gefixt.
Beide weer even zelf gefixt.
Wagen is (helaas) te koop.
sinds enkele wijzigingen in mijn dagelijkse ritten maak ik nu bijna 2000km per maand.
niet meer rendabel om een benzine wagen te rijden.
richtprijs is €4750
Bieden kan altijd.
sinds enkele wijzigingen in mijn dagelijkse ritten maak ik nu bijna 2000km per maand.
niet meer rendabel om een benzine wagen te rijden.
richtprijs is €4750
Bieden kan altijd.
Re: Te koop: Tom's e46 328CI Coupé
Jammer man! is namelijk een hele mooie en nette wagen!
naar wat ga je nu op zoek? je kan hem misschien inruilen op een mooie 330D of een mooie e60 diesel, keuze zat:)
naar wat ga je nu op zoek? je kan hem misschien inruilen op een mooie 330D of een mooie e60 diesel, keuze zat:)