Kim E90 330i
Kim E90 330i
Hee iedereen op het forum!
Ik was opzoek naar een leuk forum en kwam hierop terecht en wil me graag voorstellen.
Ik ben Kim 23 jaar uit Amsterdam en bezit sinds een paar maanden een bmw 330i xdrive bouwjaar 2009 2e eigenaar.
Ik heb hiervoor in een VW golf gereden maar was toch altijd wel gek op bmw's.
Ik ben eigenlijk gek op aparte kleuren of types..
Ook ben ik opzoek naar 18" of 19" velgen voor onder mijn bmw bijv in het mat grijs, bicolor of ferricgrey in die richting.
Ps: Misschien heeft iemand nog wel leuke ideeën voor velgtypes of kleuren die leuk onder me auto staan of heeft iemand de velgen m193 of 403 te koop.
Ik ben van plan om de grillrand en de lijst om me ramen dan in die kleur van me velgen te spuiten.
Groetjes Kim
Ik was opzoek naar een leuk forum en kwam hierop terecht en wil me graag voorstellen.
Ik ben Kim 23 jaar uit Amsterdam en bezit sinds een paar maanden een bmw 330i xdrive bouwjaar 2009 2e eigenaar.
Ik heb hiervoor in een VW golf gereden maar was toch altijd wel gek op bmw's.
Ik ben eigenlijk gek op aparte kleuren of types..
Ook ben ik opzoek naar 18" of 19" velgen voor onder mijn bmw bijv in het mat grijs, bicolor of ferricgrey in die richting.
Ps: Misschien heeft iemand nog wel leuke ideeën voor velgtypes of kleuren die leuk onder me auto staan of heeft iemand de velgen m193 of 403 te koop.
Ik ben van plan om de grillrand en de lijst om me ramen dan in die kleur van me velgen te spuiten.
Groetjes Kim
Re: Kim E90 330i
Hoo Kim, welkom op het forum. Hou er rekening mee dat als je 19" op je auto wil leggen dat dit zonder de auto verlagen een beetje als een traktor uit gaat zien, zeker bij een xdrive. Als je niet wil verlagen zou ik het bij 18" houden.
Oh oke, bedankt voor de tip dan ga ik zoeken naar 18 inch!
Welkom op BimmerPortal Kim !
Heb je ook fotootjes van je wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier
Wat betreft je velgen, neem ook even een kijkje in het marktgedeelte, misschien staat daar iets leuks voor je
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Heb je ook fotootjes van je wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier
Wat betreft je velgen, neem ook even een kijkje in het marktgedeelte, misschien staat daar iets leuks voor je
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Van harte welkom hier! Klinkt als erg leuke ideeën voor je wagen! Welke kleur is de auto? Ik ben zelf erg fan van kleuren die compleet anders zijn dan de wagen zelf. Dus zwart onder een witte auto en zilver onder een zwarte. Verder is dat 3.0 liter blok een feest! Zoals Bart al zei, zijn we erg benieuwd naar je auto en zien we foto's graag tegemoet!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Goed bezig hahahaha
Tip, maak even een showroom aan als je dat nog niet gedaan hebt
Tip, maak even een showroom aan als je dat nog niet gedaan hebt
Kim, welkom! Een vrouw met zo een smaak qua auto's .... Heb je al een vriend en wat is je mobiele nummer? haha Veel plezier met de auto, heb je wel eens gekeken naar 19" Alpina (classic, breedset) velgen? Passen denk erg bij de styling van de auto.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Hahaha ik zal wel even kijken of ik iets kan vinden van velgen ik zat meer te denken aan 19" type m193 maar weet niet zeker of dat kan of staat met een xdrive .
Als iemand iets te koop heeft hoor ik het graag.
Als iemand iets te koop heeft hoor ik het graag.
Hey Kim, vet dikke bak voor een meid van 23!!
Ik ben 24 en rij in een e46 , haha! Maar wat ik me afvroeg, hoe kom je er bij om een dikke 330i te nemen en dan ook meteen met xdrive? Aangezien ik geen trekhaak zie is hij niet om voor de paarden trailer oid.
Ik ben 24 en rij in een e46 , haha! Maar wat ik me afvroeg, hoe kom je er bij om een dikke 330i te nemen en dan ook meteen met xdrive? Aangezien ik geen trekhaak zie is hij niet om voor de paarden trailer oid.
Dag Kim,
Altijd leuk een dame met smaak voor auto's.
Qua velgen heb ik nog een setje mat zwarte BMW velgen liggen als je interesse hebt.
Verder vind ik de Alpina velgen altijd geslaagd, de velgen die je nu hebt zijn overigens ook bijzonder mooi net als de rest van de auto.
Altijd leuk een dame met smaak voor auto's.
Qua velgen heb ik nog een setje mat zwarte BMW velgen liggen als je interesse hebt.
Verder vind ik de Alpina velgen altijd geslaagd, de velgen die je nu hebt zijn overigens ook bijzonder mooi net als de rest van de auto.