Sang E46 cabrio 323i
-
Sang E46 cabrio 323i
Hallo allemaal,
Heb sinds twee weken een e46 323i cabrio. Met hardtop. Ben bezig om een aantal puntjes mooier te krijgen.
Er zitten breedset velgen onder met bandenmaat 225/40 zr 18 en 255/35 zr 18.
Ik heb originele m3 velgen op het oog. Wie weet of deze zonder problemen passen op mijn auto?!
Grt Sang
Heb sinds twee weken een e46 323i cabrio. Met hardtop. Ben bezig om een aantal puntjes mooier te krijgen.
Er zitten breedset velgen onder met bandenmaat 225/40 zr 18 en 255/35 zr 18.
Ik heb originele m3 velgen op het oog. Wie weet of deze zonder problemen passen op mijn auto?!
Grt Sang
Re: Sang E46 cabrio 323i
hallo Sang,
Bedankt voor het aanmelden en voorstellen. Ik kan je niet snel antwoord geven op je vraag. Maar als je bij e46 kijkt en dan bij techniek/styling, kan je je vraag daar stellen. Er zal vast snel iemand op reageren!
Je mag ook altijd een showroom van je auto maken, foto's vinden we altijd leuk!
Succes,
Groeten, Olivier
Bedankt voor het aanmelden en voorstellen. Ik kan je niet snel antwoord geven op je vraag. Maar als je bij e46 kijkt en dan bij techniek/styling, kan je je vraag daar stellen. Er zal vast snel iemand op reageren!
Je mag ook altijd een showroom van je auto maken, foto's vinden we altijd leuk!
Succes,
Groeten, Olivier
-
Dank je Olivier
Welkom hier Sang !
Zoals mijn collega al schreef, je vragen kun je in het betreffende subforum kwijt, dit is het voorsteltopic.
Kun je misschien iets meer over jezelf en de wagen vertellen ?
Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk dol op hier
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even aangevuld voor het overzicht hier
Zoals mijn collega al schreef, je vragen kun je in het betreffende subforum kwijt, dit is het voorsteltopic.
Kun je misschien iets meer over jezelf en de wagen vertellen ?
Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk dol op hier

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe

p.s. ik heb je topictitel even aangevuld voor het overzicht hier
-
Hallo Bart,
Wilde laatst foto's plaatsen. Kreeg steeds bericht dat de foto's( genomen met met mobiel) te groot waren.
Hoe gaat het wel lukken?
Grt Sang
Wilde laatst foto's plaatsen. Kreeg steeds bericht dat de foto's( genomen met met mobiel) te groot waren.
Hoe gaat het wel lukken?
Grt Sang
- mieske90
- BimmerPortal Team
Beterlaat dan nooit, mooie wagen Sang