Navi Prof versus Bluetooth

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Koppers

Navi Prof versus Bluetooth

Bericht door Koppers » 14 dec 2015, 22:42

Beste, sinds het weekend bezitter van een 520D F11. De auto is voorzien van optie 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL, volgens de verkoop specificatie zou er ook bluetooth en carkit in zitten.

In de optie lijst gedownload van bmwvin.com zie ik geen aparte BT gespecificeerd. Ik kan ook nergens de telefoon instellingen vinden in het systeem, stuur en Idrive knop zijn wel voorbereid met telefoonknoppen.

Is BT een onderdeel van het NAVI Prof systeem of is dit een aparte optie? Ik heb een BMW dealer gebeld voor een prijs om BT in te bouwen en die kan niet geloven dat het er niet op zou zitten. Of kan het zijn dat de BT kapot is?

Bedankt alvast voor de tips.
Peter

Source

Re: Navi Prof versus Bluetooth

Bericht door Source » 14 dec 2015, 23:57

De knop op het stuur en op de controller krijg je standaard.
Bluetooth is een optie. Bij BMW krijg je niks standaard bij Mercedes krijg je bluetooth cadeau.
Als je het zeker wilt weten, kijk of je linksachter in de kofferbak een module hebt zitten op de rand van de wielkast. (althans daar zit die bij een sedan)
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Koppers

Bericht door Koppers » 16 dec 2015, 21:22

Bij de dealer geweest en die heeft het gecontroleerd geen BT en ook niet in te bouwen. Dan maar een aftermarket setje inlaten bouwen. Iemand ervaring met deze:

http://www.carkit-shop.nl/bmw-carkit-f-serie.html

Source

Bericht door Source » 16 dec 2015, 21:46

De dealer kan het origineel niet achteraf er op bouwen maar ik wel alleen kwa prijs ben je goedkoper uit met een aftermarket setje.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Audio, navigatie en iDrive”