Meest recente versie navi maps professional (NBT)
Meest recente versie navi maps professional (NBT)
Kan iemand vertellen wat de meest recente versie van de navigatie maps zijn voor een NBT professional systeem?
Een kennis van me heeft een F10 uit 2014 gekocht, maar wilde ook graag de kaarten geupdate hebben. Voordat ik ga rondzoeken, zou ik graag willen weten wat de meest recente versie is voor dit systeem.
Voor het CIC Profesisonal navigatiesysteem weet ik dat de meest recente versie de 2016-1 kaarten zijn. Is dit ook zo voor het NBT Professional systeem?
Een kennis van me heeft een F10 uit 2014 gekocht, maar wilde ook graag de kaarten geupdate hebben. Voordat ik ga rondzoeken, zou ik graag willen weten wat de meest recente versie is voor dit systeem.
Voor het CIC Profesisonal navigatiesysteem weet ik dat de meest recente versie de 2016-1 kaarten zijn. Is dit ook zo voor het NBT Professional systeem?
Re: Meest recente versie navi maps professional (NBT)
NEXT 2016-1.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
OK, thanks....
Is er toevallig iemand die deze maps heeft en die ze met me wil delen?
Zoals hierboven al vermeld is het niet voor mezelf, maar voor een kennis van mij.
Is er toevallig iemand die deze maps heeft en die ze met me wil delen?
Zoals hierboven al vermeld is het niet voor mezelf, maar voor een kennis van mij.
Kaarten zijn op internet wel te vinden, je hebt een FSC nodig om de nieuwe kaart te kunnen activeren. Deze kun je natuurlijk bij de dealer bestellen of een andere bron gebruiken
De kaarten kan ik op internet niet vinden hoor.... wel om te kopen natuurlijk, maar niet ergens om te downloaden....
Maar goed, als ze niet ergens te downloaden zijn, dan is het helaas zo. Dan gaan we gewoon zoeken naar een website waar de aanschaf goedkoper is dan via de dealer....
Maar goed, als ze niet ergens te downloaden zijn, dan is het helaas zo. Dan gaan we gewoon zoeken naar een website waar de aanschaf goedkoper is dan via de dealer....
Stuur jou kennis naar mijn dan krijg hij update voor mooie prijsje inc.fsc code.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
Met enige handigheid kun je die FSC's voortaan zelf aanmaken: je moet eenmalig een bestandje uitlezen uit de auto via enet kabel (of als je toegang hebt kun je dit bestand bij BMW download obv laatste 6 cijfers VIN). Daarna kun je met dit bestand en een tool een FSC genereren voor een bepaalde kaartversie of zelfs een die onbeperkt geldig blijft (zgn lifetime code).
Klinkt als iets waar ik het fijne wel van wil weten. Ik heb een eSys versie en een kabel om te verbinden met de auto.... maar wat ik dan precies nodig heb om de FSC code te genereren, daar ben ik nog niet achter.... als je kan vertellen hoe dat precies moet, dan hoor ik het graag van je....
@jvdheuvel
Als jij een donatie aan het forum doet dan haal ik het bestand er wel voor je uit.
Als jij een donatie aan het forum doet dan haal ik het bestand er wel voor je uit.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Ik ben wel van het zelf doen, maps heb ik al van het net, Kabeltje heb ik als besteld..nog ff goede versie opzoeken van eSys en dan moet het gaan lukken toch???
Ja is niet zo ingewikkeld, als je iemand kent met een bmw login kan het bestandje ook online opgehaald worden...
2016-2 is nieuwste voor zowel nbt als cic. zijn in mijn bezir Alleen nog fsc nodig. Kun je met bepaalde programma's uit de auto halen (fsc is combinatie van versie navigatie / soort navigate (nbt, premium, move, motion) en chassisnummer auto. Heb ik ook. Zonodig kan ik je helpen. Voor 75,- heb je lifetime versie. Dus nooit meer fsc nodig, wel steeds nieuwe update natuurlijk, die kost rond de 40 euro.