AUX coderen

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
davedavy

AUX coderen

Bericht door davedavy » 26 feb 2016, 16:31

Beste forumleden,

Afgelopen week heb ik een AUX kabel in mijn E60 gebouwd. Nu heb ik via Aliexpress heb ik een kabel (http://www.aliexpress.com/item/Best-Pri ... 50390.html) gekocht. Nu wil ik dus AUX activeren, maar heb ik het probleem dat wanneer ik de kabel in de auto steek, de USB in de laptop + de auto op contact zet, er helemaal niks gebeurd op INPA. De bolletjes blijven simpelweg wit en niet zwart. Het lampje van de kabel gaat ook na enige tijd uit. Wat doe ik fout?

Alvast bedankt!

Skorge

Re: AUX coderen

Bericht door Skorge » 10 mar 2016, 12:38

Heb je de USB-COM poort op je laptop aangepast? Dit is het enige wat ik kan verzinnen, als je deze namelijk niet hebt aangepast dan kan het zijn dat jouw OBD kabel (die van aliexpres) niet wordt herkent door je laptop en dan registreert INPA hem ook niet.

Ik ben nog aan het wachten op mijn AUX kabel dus tot dan kan ik zelf niet liggen klommelen om er achter te komen wat jouw probleem is.

Ralph

Re: AUX coderen

Bericht door Ralph » 11 mar 2016, 13:50

Er is zoveel dat mis kan zijn voordat je kabel het doet.
Dat is niet zo makkelijk van afstand te zien.

Meestal zit bij je kabel een instructie erbij en die moet je tot op de letter volgen.
Eerst moet de driver van de kabel werken etc.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”