Navigatie: Medium cannot be read
Navigatie: Medium cannot be read
Beste allemaal,
Mijn Business navigation dvd speler leest de dvd's niet, medium cannot be read geeft hij aan..
(heel af en toe wil die nog wel eens op ''loading'' blijven staan, maar gebeurt er verder niets)
Weet iemand wat de oorzaak is en/of dit zelf te repareren is?
zo niet... zoek ik iemand die dit kan repareren of een goed adresje weet?
Gaat om een e87 uit 2005, en de navi dvd speler met één gleuf.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Brian
Mijn Business navigation dvd speler leest de dvd's niet, medium cannot be read geeft hij aan..
(heel af en toe wil die nog wel eens op ''loading'' blijven staan, maar gebeurt er verder niets)
Weet iemand wat de oorzaak is en/of dit zelf te repareren is?
zo niet... zoek ik iemand die dit kan repareren of een goed adresje weet?
Gaat om een e87 uit 2005, en de navi dvd speler met één gleuf.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Brian
E87 120d 2005
E46 320i 2003 Sold
E46 320i 2003 Sold
Re: Navigatie: Medium cannot be read
Als het een originele dvd is, kijk eens of die onder de krassen zit. Mocht dat allemaal in orde zijn dan is het de lens.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
De orginele dvd pakt die niet.. zitten wel krassen op, maar denk niet dat dit erg veel invloed heeft..
Want hij pakt ook nieuwe dvds niet, met geprinte labels.
Want hij pakt ook nieuwe dvds niet, met geprinte labels.
E87 120d 2005
E46 320i 2003 Sold
E46 320i 2003 Sold
ik heb zelf ook na het vervangen van de gps muis en het aanschaffen van de originele 2016 dvd ook nog steeds foutmeldingen, af en toe cannot read file \ damaged meldingen, ook is het systeem totaal niet betrouwbaar hij is soms totaal de weg even kwijt, waarschijnlijk omdat hij de dvd niet goed kan lezen op alieexpress zijn lenzen te koop ik dacht voor +- 20 euro
Aha oke, weet jij hoe zn lens type word aangeduid?
E87 120d 2005
E46 320i 2003 Sold
E46 320i 2003 Sold
nee niet precies ik moet me hier zelf ook nog even in verdiepen ik weet niet precies welke lens benodigt is voor de navigation business met 1 sleuf ( ik heb dezelfde)
Dit kan natuurlijk zeer veel oorzaken hebben. Over het algemeen zijn DVD spelers opgebouwd uit vele kleine mechanische onderdelen wat ze dus gevoelig maakt voor trillingen in de auto. Je kunt het beste de speler eens open maken en proberen aan te sluiten en te laten draaien. De kans is heel groot dat het vuil is of dat er iets is afgebroken en dat bepaalde onderdelen daardoor niet meer kunnen bewegen.
Short throw dipstick bro.