Barry E46 325CI cabrio

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Bhaasie

Barry E46 325CI cabrio

Bericht door Bhaasie » 03 apr 2016, 14:08

Hallo allen,

Mijn naam is Barry ben 38 jaar en kom uit de omgeving van Rotterdam en heb sinds een aantal weken wegens schade aan mijn eigen auto de auto van mijn zus in t bezit tot ik zelf weer wat anders gevonden heb.
Het is een BMW E46 325CI cabrio. Heerlijk genieten zo met het mooie weer 8)

Helaas is de auto voor ons niet erg praktisch met twee kleine kinderen, maar voldoet totdat we zelf een andere auto hebben gevonden. Men zal zich wel afvragen waarom mijn zus er op dit moment zelf niet in rijd..... Ze is op dit moment 7 maanden zwanger en het is lastig in/uitstappen voor haar dus vandaar dat ik hem zolang mag lenen.

Ook bij haar is de wagen binnenkort niet geheel praktisch meer dus zal de auto binnenkort te koop staan. bij interesse laat het aub even weten want ze heeft het liefst dat de auto weer naar een liefhebber gaat.

Tot die tijd rijden we er zelf mee en vind ik het interessant om wat meer via het forum over de auto te weten te komen.

Afbeelding

Afbeelding

pointer16

Re: Barry E46 325CI cabrio

Bericht door pointer16 » 03 apr 2016, 16:38

welkom op het forum..
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Barry E46 325CI cabrio

Bericht door mieske90 » 03 apr 2016, 17:58

Welkom Barry,

Je zus heeft een goeie smaak qua auto's ;)
Niet verkeerd dat je deze mag lenen :ja:

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”