BMW 3 serie liefhebber, maar 5 serie eigenaar

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
ronaldvermeijs

BMW 3 serie liefhebber, maar 5 serie eigenaar

Bericht door ronaldvermeijs » 17 apr 2016, 23:05

Hi,

Ik ben heel mijn leven al BMW fan e dan met name de 3 serie. Het uiterlijk ervan spreekt me enorm aan. Echter was het nu zover dat ik mijn eerste BMW ging kopen. Mijn eerste gedachte was dus om een e46 te kopen, mooie auto's en ik kan ze als youngtimer rijden. Een vriend van mij wees me echter op de e39 en dan specifiek de 540.

Dus ik eens proefrijden in een mooie sedan en ik was direct verkocht. Het interieur is fantastisch, de motor subliem en het uiterlijk 'leerde' ik steeds beter waarderen.

Dus na een aantal auto's te hebben bekeken is het een 540 uit 1999 geworden in het zilver.

Afbeelding

Wat een geweldige auto is het, zeker met die v8 in het vooronder!

Ik heb inmiddels een paar kleine dingen gedaan zoals lampjes vervangen en een parkeersensor. Ik moet nog een paar dingen doen. Hij trilt bij het remmen bij hogere snelheden, en de bandenspanning meter geeft aan dat ie niet werkt.

jwbakkenes

Re: BMW 3 serie liefhebber, maar 5 serie eigenaar

Bericht door jwbakkenes » 17 apr 2016, 23:07

Welkom hier op het forum, 8 cilinders is inderdaad genieten.
Veel plezier hier en uiteraard ook met je nieuwe BMW 540i.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 18 apr 2016, 07:04

Welkom !

Dikke E39 met die V8 er in, dat rijd natuurlijk subliem !

Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 18 apr 2016, 20:35

Welkom Roland,

Je hebt een hele mooi bak, heb je meer foto's?

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”