Jazze E60 520i
Jazze E60 520i
Hallo, ik ben Jesse (vandaar de forumnaam), woonachtig in Apeldoorn. Ik heb onlangs een mooie E60 op de kop getikt (die ik eigenlijk al jaren graag wilde), die ik volgende week kan ophalen Omdat ik straks vast wel wat vragen heb over mijn nieuwe aanwinst, heb ik me hier vast aangemeld. Ook leuk om andermans bmw te kunnen bewonderen trouwens, dus ook nu al genoeg reden om wat uurtjes door te brengen op het forum
Re: Jazze E60 520i
Van harte welkom op het forum Jesse! Een E60 klinkt als een goede keuze, mooie en ook bijzondere auto. Welk motorblok heb je voorin liggen?
We zijn overigens ook erg benieuwd naar de foto's! Nog eventjes afwachten, maar het zal het wachten vast wel waard wezen.
Voor vragen, opmerkingen en/of suggesties kun je altijd iemand van het BimmerPortal Team benaderen! Alvast vele veilige kilometers toegewenst!
Groetjes,
Jeremy
We zijn overigens ook erg benieuwd naar de foto's! Nog eventjes afwachten, maar het zal het wachten vast wel waard wezen.
Voor vragen, opmerkingen en/of suggesties kun je altijd iemand van het BimmerPortal Team benaderen! Alvast vele veilige kilometers toegewenst!
Groetjes,
Jeremy
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Jesse,
Gefeliciteerd met je aankoop
Zeer benieuwd naar foto's van je bmw
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Gefeliciteerd met je aankoop
Zeer benieuwd naar foto's van je bmw
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
En, intussen de 520i opgehaald? Heb je al foto's voor ons?Jazze schreef:...mooie E60 op de kop getikt (die ik eigenlijk al jaren graag wilde), die ik volgende week kan ophalen...
BMW4ever
blok: N62B40
blok: N62B40
Bedankt voor de reacties. Hij staat inmiddels inderdaad te pronken voor ons huis en ik heb er al wat rondjes in gereden. Erg blij mee!
Foto´s komen er zeker aan, maar ik wil wel dat mijn wagen er dan op zijn best op staat. Dus binnenkort komt mijn neef met zijn camera langs en dan rijden we naar een goede fotoplek. Het resultaat zal ik hier dan wel delen. Nog even geduld dus
Foto´s komen er zeker aan, maar ik wil wel dat mijn wagen er dan op zijn best op staat. Dus binnenkort komt mijn neef met zijn camera langs en dan rijden we naar een goede fotoplek. Het resultaat zal ik hier dan wel delen. Nog even geduld dus