Dipped cabrio

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Blacky

Dipped cabrio

Bericht door Blacky » 19 jun 2016, 22:05

Ja na bijna 3 jaar tijd mijn E36 vervangen! Een grijze E46 325ci gekocht met 84.000 echte km, maar wel met wat roest (veel stilgestaan) en enkele onderdelen moesten worden vervangen. Schokdempers en veren achter vervangen, olie van de automatische versnellingsbak vervangen uit voorzorg, breedset op gezet en gebracht naar Dipshop in Bleiswijk en deze heeft alle roest en oneffen heden aangepakt en gespoten in de kleur die ik wilde hebben. Smaken verschillen, maar deze deze kleur vond ik mooi passen bij mijn interieur. Als de zon erop schijnt is de kleur lichter en het parelmoer effect maakt het nog mooier. Als de zon er niet op schijnt wordt deze donkerder. Nu mag deze gezien worden en het is genieten met deze heerlijke 6 cylinder.
Niks lekkerder dan in een cabrio rjden 8)

[Afbeelding
]
]Afbeelding[/url]]
[/url]]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[[url=http://s1288.photobucket.com/user/Black ... q.jpg.html]

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Geen cabrio mooier dan een BMW cabrio :duimen:
Laatst gewijzigd door Blacky op 25 jun 2016, 16:06, 4 keer totaal gewijzigd.

Joshuwawa

Re: Dipped cabrio

Bericht door Joshuwawa » 20 jun 2016, 14:36

Mooie wagen zeg! Aparte kleur, maar het heeft wel wat. Veel rijplezier ermee! :driving:

Blacky

Bericht door Blacky » 20 jun 2016, 15:44

Dank je wel, dat was ook de bedoeling om apart te zijn. Jij hebt ook een hele mooie combinatie van beige/creme leder met blauw. Dat was mijn vorige e36 cabrio ook....heel mooi en een sjieke uitstraling :) :) Mocht je nog mooie 18 inch velgen zoeken, ik heb toevallig nieuwe 18 inch velgen te koop voor een zachte prijs. Ik vond grijze kleur met beige niet mooi, vandaar dat ik al wist bij de aankoop dat ik de kleur zou veranderen. Ik heb lang gezocht naar een cabrio met deze kleur bekleding. Ik wilde pertinent geen zwarte lederen bekleding hebben.
Laatst gewijzigd door Jeremy op 20 jun 2016, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten van voorgaand bericht niet toegestaan, zie forumregels.

Jeremy

Bericht door Jeremy » 20 jun 2016, 16:01

Hmm, niet helemaal mijn ding maar wel origineel! Ik deel je mening wel over dat zilver niet bij een licht interieur past, zeker niet bij beige, hoe mooi ik die kleur ook vind.

Veel rijplezier toegewenst!

Joshuwawa

Bericht door Joshuwawa » 20 jun 2016, 16:25

Hij staat helaas in de verkoop, dus nieuwe velgen zitten er niet meer in, toch bedankt!

Zelf ben ik ook meer dan van lichtere bekleding. Oogt veel schoner.
Heeft jou wagen toevallig een interieur of Dash swap gehad? :P
De onderkant van het dashboard hoort toch ook beige te zijn normaal, of mis ik wat kennis? Desniettemin wel strak!

Blacky

Bericht door Blacky » 20 jun 2016, 16:47

Voor zover ik weet is de tweede eigenaar heeft de eerste eigenaar (een Duitser) deze kleuren combinatie gekozen.
Ik had hier ook naar gevraagd, vond het ook erg vreemd. Ik ben de derde eigenaar voor minimaal 3 jaar, daarna misschien een andere kleur, kost maar 850 euries, wel weer leuk :)
Laatst gewijzigd door Jeremy op 23 jun 2016, 05:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten van voorgaand bericht niet toegestaan, zie forumregels.

martinus83

Bericht door martinus83 » 20 jun 2016, 21:20

Lekker aangepakt, maar roest en een kapotte bak bij 84k km? Ai..
De kleur zou mijn keuze nooit zijn, denk dat het wel mooier/strakker uitkomt met een zilverkleurige set dikke wielen.

Blacky

Bericht door Blacky » 22 jun 2016, 20:15

Roest kwam omdat deze auto teveel heeft stil gestaan en stond niet in de garage, bak was nooit kapot. Roest verhelpen is zo gebeurd, maar een motor met zo weinig kilometers vind je als een speld in een hooiberg!
Met zo weinig kilometers loopt de motor als een zonnetje en schakelt (automaat) prima.
De achterveren en schokdempers heb ik vervangen. Ik heb zilverkleurige Wolfrace velgen in de schuur. Ik zal ze een keer erop zetten om te kijken hoe dat eruit ziet. Wie weet blijven ze gelijk erop.
Laatst gewijzigd door Jeremy op 23 jun 2016, 05:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten van voorgaand bericht niet toegestaan, zie forumregels

Michael e46

Bericht door Michael e46 » 13 jul 2016, 22:04

ziet er goed uit!

Lex_b3

Bericht door Lex_b3 » 18 jul 2016, 09:41

€850 voor je hele auto? Ik voel voor de mijne dan toch een Estoril kleurtje aankomen! :gekdoen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”