Dus in zwart of kleur wagen?
Raamspoiler e46 touring
-
Raamspoiler e46 touring
Hallo, ik rijd met een e-46 touring in mystic blue, (zou er graag foto van op site zetten maar het lukt me niet (| ,als mij iemand daar mee kan helpen...) en ik wil een raamspoilertje monteren boven de 3de stop, nu ben ik aan het twijfelen deze in de kleur van de wagen te doen of in hoogglans zwart? Want ik ben ook aan het twijfelen mijn nieren in hoogglans zwart te doen, ik denk dat het nog dik zou zijn doordat alle lijsten rond de ruiten enzo al hoogglans zwart zijn.
Tekst leesbaarder gemaakt met hoofdletters aan het begin van de zinnen en spaties tussen de zinnen
Moderatoropmerking Farl
lach noois met een audi rijder,heb medelijden,ze zien zo al genoeg af!!
Re: raamspoiler e46 touring
Mystic Blue, tenzij je ook het dak zwart maakt.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
ik denk dat dat ook wel tof zou zijn,zo'n zwart dak,maar is dat dan er niet over?
- DJLeonardo
Spellingcorrector Farl...
Maareh. Ik vind het nog niet zo'n slecht idee. Alleen moet je dan idd wel de lijn doortrekken naar de rest van de wagen. Dus iid nieren, spiegels, raamstijlen. Lijkt me wel erg sportief en stylish tegelijk met Mysticblau.
Goed idee. Ik zou alleen wel ff goed onderzoek doen op het net of je voorbeelden kan vinden voordat je ergens aan begint en het toch tegevalt.... Je kan ook even fotoshoppen als je daar handig in bent.

Maareh. Ik vind het nog niet zo'n slecht idee. Alleen moet je dan idd wel de lijn doortrekken naar de rest van de wagen. Dus iid nieren, spiegels, raamstijlen. Lijkt me wel erg sportief en stylish tegelijk met Mysticblau.
Goed idee. Ik zou alleen wel ff goed onderzoek doen op het net of je voorbeelden kan vinden voordat je ergens aan begint en het toch tegevalt.... Je kan ook even fotoshoppen als je daar handig in bent.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
-
Fotoshoppen kan ik niet,ik ben niet echt computerfanaat dus kan ik er mij ook niet echt mee bezig houden.
Maar wie daar hobby in heeft mag effen een shop maken met zwart dak van de bmw (en als het kan ook één met de velgen glanzend zwart
,danku)
De site waar de raamspoiler te vinden is heet tuningbmw.nl maar als ik jullie was zou ik wachten met bestellen tot ikzelf de spoiler ontvangen heb. Kwestie van zekerheid tegenover jullie.
kostprijs 115euro plus verzending 30 euro,maar die verzending in Nederland zal vast goedkoper zijn.
Ik heb ook fotos van de site gehaald. laat me weten wat je er van vind

MVG kevin
Maar wie daar hobby in heeft mag effen een shop maken met zwart dak van de bmw (en als het kan ook één met de velgen glanzend zwart

De site waar de raamspoiler te vinden is heet tuningbmw.nl maar als ik jullie was zou ik wachten met bestellen tot ikzelf de spoiler ontvangen heb. Kwestie van zekerheid tegenover jullie.
kostprijs 115euro plus verzending 30 euro,maar die verzending in Nederland zal vast goedkoper zijn.
Ik heb ook fotos van de site gehaald. laat me weten wat je er van vind

MVG kevin
Mooi spoilertje, ga er nu ook aan denken. Ik vind het jammer dat hij niet helemaal naar het klepeinde loopt maar er ahw tegenaangeplakt zit (foto 3)
|

Touring zonder dakrails:
-
Re: Raamspoiler e46 touring
spoiler gisteren gelakt en vanavond gemonteerd,normaal volgen één dezer fotos.
vind het zelf wel dik geslaagd!
MVG Kevin
vind het zelf wel dik geslaagd!
MVG Kevin
Zijn de foto's gelukt?
|

Touring zonder dakrails:
-
hallo,sorry voor de late reply,ik heb een nieuwe gsm gekocht,fotos mee getrokken maar heb geen kabeltje om die aan mijn pc aan te sluiten,daarom vandaar met digitale kodak getrokken. (ps mijn wagen blinkt als siepegeltje,mijn vriendin hab er halve dag aan gekuisd ;D
)

graag had ik uw menig gehoord
MVG Kevin

graag had ik uw menig gehoord
MVG Kevin
Schitterende auto!! En ook een erg fraai spoilertje!!
En doe mij ook zo'n vriendin!!
En doe mij ook zo'n vriendin!!
-
haha ze heeft geen zus meer sorry 

Unieke spoiler zeg!
Heb je nog meer foto's? van recht achter bv....
Jammer dat hij niet helemaal tot de dakrand loopt...... maar ik vind het er zeker dik uitzien
Van welke site kwam hij ook alweer?
Heb je nog meer foto's? van recht achter bv....
Jammer dat hij niet helemaal tot de dakrand loopt...... maar ik vind het er zeker dik uitzien

Van welke site kwam hij ook alweer?
|

Touring zonder dakrails: