Android double din radio unit??
Android double din radio unit??
Ik ben sinds kort in het trotse bezit van een bmw e46 routing uit 2003.
Hiervoor had ik een bmw e36 touring uit 1999
Nou wil ik de standaard radio gaan vervangen voor eentje met android.
ik heb hier op het forum wel gezocht naar wat topic's maar niet echt duidelijk wat er nou van gevonden word.
en op internet en youtube kon ik ook niet echt informatie verzamelen.
Ben er nu al 2 weken mee bezig, want ik wil absoluut geen kat in de zak kopen.
Hopelijk zijn er mensen hier die me wat meer informatie kunnen geven over dit systeem
het gaat om deze:
http://caraudioexpert.nl/bmw-3-serie-e4 ... rtex-wifi/
alvast bedankt.
Greetz
Hiervoor had ik een bmw e36 touring uit 1999
Nou wil ik de standaard radio gaan vervangen voor eentje met android.
ik heb hier op het forum wel gezocht naar wat topic's maar niet echt duidelijk wat er nou van gevonden word.
en op internet en youtube kon ik ook niet echt informatie verzamelen.
Ben er nu al 2 weken mee bezig, want ik wil absoluut geen kat in de zak kopen.
Hopelijk zijn er mensen hier die me wat meer informatie kunnen geven over dit systeem
het gaat om deze:
http://caraudioexpert.nl/bmw-3-serie-e4 ... rtex-wifi/
alvast bedankt.
Greetz
Re: Android double din radio unit??
Ik ben er ook van om er eentje te kopen, zelf zou ik eventjes kijken op ebay want daar kan je ze ook veel goedkoper krijgen. (ivm lage Engelse pond)
Heb al op YouTube het een en ander gevonden en de reviews zijn positief.
Let wel op dat je een ombouwframe nodig hebt om je airco een plekje naar onder te verplaatsen. Voor de rest is het gewoon plug en play.
Let wel op dat je een ombouwframe nodig hebt om je airco een plekje naar onder te verplaatsen. Voor de rest is het gewoon plug en play.
Mitslol schreef:Ik ben er ook van om er eentje te kopen, zelf zou ik eventjes kijken op ebay want daar kan je ze ook veel goedkoper krijgen. (ivm lage Engelse pond)
Ik heb nog nooit iets gekocht via eBay.
Daarbij komt als er een probleem is met het product dat ik nu via Nederland het kan regelen.
Voor die paar tientjes neem ik liever geen risico.
is er niemand aanwezig op het forum die mij kan vertellen kwa werking van dit systeem?
ik heb wel her en der gelezen hier dat mensen ze ingebouwd hebben.
ik heb wel her en der gelezen hier dat mensen ze ingebouwd hebben.
eentje aangeschaft.
inbouwen ging wat moeilijk.
maar zeer tevreden mee.
maar zeer tevreden mee.
- jwbakkenes
Ben wel benieuwd naar je auto, foto's zijn we gek op.
-
Hallo had een vraagje heb dezelfde radio ook besteld maar dan in china nu heb ik zelf een mk4 erin en zou ik hem achterin in de radiomodule moeten aansluiten. heb daarvoor ook een 6m kabel extra erbij besteld echter past deze 6m kabel niet in de radiomodule in de kofferbak iemand tips?
Dan heb je de verkeerde kabel gekocht. Er is een variant met ronde pinnen (voor BM24) en met platte pinnen (voor BM54). Als je een MK4 hebt gok ik dat je ronde pinnen hebt gekocht maar platte moest hebben. Dan is er nog geen man overboord: je kunt nog een verloopkabel van rond naar plat kopen.
ik denk over hetzelfde, maar kreeg te horen dat de telefoon- en radiokwaliteit bij Android units zo slecht zo zijn. Bij Navaudio in Hardenberg werd mij aangeraden om dus voor een Dynavin te gaan (die verkopen zij als Ultinon). Ze verkopen ook Android-based units. Die zijn fors goedkoper maar zijn ze net zo goed als Dynavin? (windows-based met parrot carkit ingebouwd).marcel1988 schreef:eentje aangeschaft.
maar zeer tevreden mee.
Hoe is jouw ervaring?
Hallo,
Niet om het een of ander, maar ik zou even googelen op Ultinon en Hardenberg. Wat je tegenkomt zou je je keuze kunnen doen heroverwegen..
Mvg Alex
Niet om het een of ander, maar ik zou even googelen op Ultinon en Hardenberg. Wat je tegenkomt zou je je keuze kunnen doen heroverwegen..
Mvg Alex
dat heb ik gelezen. Lastig daar wat van te vinden, maar daar ging het mij niet om. Mijn twijfel zit tussen Android en Dynavin.Alexou schreef:Hallo,
Mvg Alex