Dit project gaat wel ff duren want ben voor mn werk regelmatig in UK, enige voordeel is dat daar ook de mensen zitten die een ecu kunnen ombouwen dus dat komt mooi uit.
Qua kosten is dit wel een van de duurdere mods zeker gezien het resultaat qua vermogen. Maar dit is tegelijk wel een 'originele' update dus staat niet verkeerd. Ik heb gekozen voor de duurdere optie zoals de flap voor de airbox ipv gewone aanzuigbuis en tevens heb ik de additional airline met de bijbehorende map sesnor bestelt. Veel mensen kiezen ervoor om een aftakking t maken met t stuk om een oem map sensor te plaatsen maar ik wil origineel dus daar betaal je ook voor. De box kost 1400 pond en luchtfilter 75 pond, gelukkig staat de pond laag nu

. De flap kost 300 euro en de additional airline en map sensor 500 euro. Dan komt er nog allerlei ander spul bij zoals aanzuigbuizen, smg tank en etc dus dan ben je ook zon 300-400 euro verder. En dan is er ook nog het ombouwen van ecu en csl mappen van de ecu en dat kost iets van 500 pond, daarnaast kan je dan ook de smg ecu laten updaten naar csl spec en dan ben je helemaal klaar en dat schijnt een serieuze verbetering te zijn.
Ja het kost een hoop geld, ben ik gek ?!? Vast wel

maar denk dat resultaat top is.
Voor de geintereseerden, de leden van m3cutters hebben mooie topic hierover
http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=140240