Osman bmw e87

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Osmann

Osman bmw e87

Bericht door Osmann » 13 jul 2016, 17:39

Hallo!

Ik ben Osman, ik ben 20 jaar en ik kom uit Den Haag.
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een bmw e87 (120D), dit is ook mij aller eerste auto. Een diesel, ja...
Na wat probleempjes met de auto ben ik op het internet gaan zoeken voor antwoorden, en toen kwam ik bij
Bimmerportal terecht. Ik was verbaasd hoe veel mensen elkaar echt willen helpen en hoe aardig mensen hier tegen elkaar zijn. Was dit helemaal niet gewend op het internet.

Ik hoop nog veel te kunnen leren op dit forum en later ook mijn steentje bij te kunnen dragen wanneer ik er iets meer van weet.

Groetjes,

Osman

Ovanjole

Re: Osman bmw e87

Bericht door Ovanjole » 15 jul 2016, 10:41

Hey Osman!

Welkom op het forum. Leuk dat het je is opgevallen dat we hier allemaal lief voor elkaar zijn :love: . We doen daar allemaal ons best voor en uiteraard delen we dezelfde hobby, en dat kan dan ook alleen maar leuk zijn blijkt :gekdoen:

Maar vertel, hoe bevalt de auto? een dieseltje zal het vast niet slecht doen, ben wel benieuwd naar wat voor problemen je hebt/hebt gehad? Heb je trouwens nog een plaatje van je wagen? daar zijn we hier altijd gek op!

Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!

veel plezier en succes op het forum! :duimen:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Osman bmw e87

Bericht door mieske90 » 18 jul 2016, 18:47

Welkom Osman,

YESSS!!!weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:
Ik heb precies het zelfde model ;)
Uit welk jaar is de jouwe?

Foto's kunnen wij hier altijd wel waarderen ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E87 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”