Des E46 touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Vision2touch

Des E46 touring

Bericht door Vision2touch » 13 jul 2016, 19:09

Hi, maar even voorstellen dacht ik zo.

ik zweef al een tijdje rond op het forum zonder mij ingeschreven te hebben. Dit omdat ik zelf wat problemen ondervond en om te kijken of andere de zelfde euvels hadden. Mijn auto momenteel is een e46 318 touring uit 2001.
Deze heb ik vorig jaar augustus aangeschaft met een Km stand van 216000km voor slechts 2700 euro. nu 13-7-2016 zitten we 49000 km verder en een schakelbak die aan vervanging toe is en de remmen rond om. Dit gaat allemaal wel gebeuren maar voorlopig doet hij het nog prima ;)

Aangezien ik de e46 zakelijk heb rij ik relatief goedkoop ivm met de youngtimer regeling (bijtelling van 40 euro ofzo).ook rijd de e46 op gas en dat is natuurlijk een lachertje aan de pomp :).

maar goed de zaken gaan goed en je verwend je zelf tussendoor niet te veel en dus je hebt zoiets van ik ga een auto importeren uit duitsland (zie later mijn verslag in het f31 forum)

hiervoor verschillende lease auto's gehad.

Golf 5
Opel vivaro 2.5 (met VVD in het kenteken!)
insignia touring 2.0 ecoflex
ibiza (tussen auto)
e46 als youngtimer

Golf GTI type 2
en in m'n jeugd suzukiswift GTI 103pk geloof ik op 750kg
Golf GTI type 2
Honda CRX type 2 (glazen achterkantje) mooiste auto ooit voor die tijd en een bodemloze put als het gaat om tuning.

nog een paar andere auto's die niet noemenswaardig zijn.

hopende hier nog veel gave projecten en oplossingen te vinden hier.

en natuurlijk jullie hulp bij eventuele problemen.

ciao all

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Des E46 touring

Bericht door mieske90 » 18 jul 2016, 18:13

Welkom op het forum,

Foto's kunnen wij hier altijd wel waarderen ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”