BMW E92 Keyless Entry

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
sgm

BMW E92 Keyless Entry

Bericht door sgm » 02 aug 2016, 23:35

Nou ben ik weer opzoek naar een BMW nadat enkele jaren geleden mijn BMW was gestolen ben toen overgestapt naar een ander merk maar nu toch weer zoekende voor een BMW.

Heb al een E92 gezien alleen heeft deze Easy Entry en nu ik alle horrorverhalen zo lees over easy entry makkelijk te starten etc etc vraag ik mij af of ik deze optie ook in zijn geheel kan uitschakelen.

Dus is het mogelijk Easy Entry comfort access uit te schakelen???

-Richard-

Re: BMW E92 Keyless Entry

Bericht door -Richard- » 03 aug 2016, 09:01

Dat is mogelijk. Je kunt de codering in de module veranderen en daarmee je comfort acces / keyless entry deactiveren. De optie zit er dan nogsteeds op, echter is dit uitgeschakeld.

Source

Re: BMW E92 Keyless Entry

Bericht door Source » 03 aug 2016, 15:42

sgm schreef:Nou ben ik weer opzoek naar een BMW nadat enkele jaren geleden mijn BMW was gestolen ben toen overgestapt naar een ander merk maar nu toch weer zoekende voor een BMW.

Heb al een E92 gezien alleen heeft deze Easy Entry en nu ik alle horrorverhalen zo lees over easy entry makkelijk te starten etc etc vraag ik mij af of ik deze optie ook in zijn geheel kan uitschakelen.

Dus is het mogelijk Easy Entry comfort access uit te schakelen???
Dat systeem kan je gewoon prima gebruiken. Je kan de auto kopen en daarna langs mij rijden dan zorg ik er voor dat er niet zo maar een sleutel kan worden bijgemaakt.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Techniek”