nieuw bimmerportal lid

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
bimmerman34

nieuw bimmerportal lid

Bericht door bimmerman34 » 04 aug 2016, 20:28

Beste medebimmerliefhebbers,

voor zover dat laatste een woord is, zal ik me naar goede gewoonte voorstellen. Heel mijn jeugd heb ik steeds een interesse in mechaniek gehad, in het bijzonder auto's. En dan vooral de meer puristenauto's, zoals oudere BMW's, Benz, Toyota's, Ferrari's, etc. Maar sinds jongs af aan een voorkeur voor BMW, die volledig willekeurig is ontstaan omdat mijn "aartsvijand" in het eerste middelbaar fan was van Mercedes. Ook heeft mijn nonkel met een paar mooie modellen gereden, zoals een E30 en een E36. Mijn oudere nonkel heeft zelfs nog een e28 m535i gehad, en was vaak onderwerp van gesprekken.

Mijn eerste wagen was een Volvo C30, omdat mijn vader gezworen heeft bij volvo, alhoewel ik hem langzaam maar zeker overtuigd krijg de nieuwe ecoboost mustang te kopen (de V8 kan ik vergeten). Het was een degelijke wagen, maar ik vond de afwerking maar zwak, zeker het interieur, en ja... hoe zeg je dat; hij had geen ziel :gek:

Mijn tweede wagen was een E46 en was er heel tevreden mee, reed goed en kwaliteit was een wereld van verschil. Maar wou groter en ouder, en een 6 in lijn.

Heb niet lang geleden dus een E34 gekocht, en alhoewel we technologisch (en dan vooral electronisch) een stap achteruit gaan rijd ik er liever mee. De auto zelf was een Godsgeschenk: minder roest als met mijn E46 die ook in goede staat verkeerde, en verbruikt weinig olie! Het is een genot om wat te prutsen aan deze auto, nog zo simpel en echt ontworpen voor de jaren. Als ik financieel wat stabieler sta denk ik om een e38 aan te schaffen, is voor mij echt dé auto qua looks en afwerking. Maar voor het moment vloek ik nog met plezier op de 2 liter zes in lijn (M50TU) voor een paar jaren.

Heezersch Menneke

Re: nieuw bimmerportal lid

Bericht door Heezersch Menneke » 05 aug 2016, 00:22

Goed verhaal Bimmerman34! Welkom! Ben wel benieuwd welke E34 Zes-in-lijn je rijdt, de M5 toevallig? ;)

BmwE36Touring

Re: nieuw bimmerportal lid

Bericht door BmwE36Touring » 06 aug 2016, 21:19

Welkom op het Forum, indien je nog foto's hebt zien wij deze graag verschijnen :duim:

Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators.
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”