van xenon naar halogeen
- TeckDriver
van xenon naar halogeen
Kun je xenonlampen verwisselen naar halogeen koplampen? Kwestie van aansluiten bedoel ik dan.
Ik heb nu xenon, maar zou eventueel gewone koplampen willen steken en wil weten of dat zomaar gaat. Ik zou natuurlijk de automatische lichten en hoogteregelaar willen houden.
De reden waarom ik er aan denk is dat ik nu al een tweede keer een nieuwe computer/regelaar moet steken.
Ik heb nu xenon, maar zou eventueel gewone koplampen willen steken en wil weten of dat zomaar gaat. Ik zou natuurlijk de automatische lichten en hoogteregelaar willen houden.
De reden waarom ik er aan denk is dat ik nu al een tweede keer een nieuwe computer/regelaar moet steken.
Re: van xenon naar halogeen
je zou de eerste man zijn op het hele forum die zijn xenons wisselt voor h7's.. en mocht er 1 lamp stuk gaan dan spreekt het voor zich dat je beiden moet vervangen..
//.00.-// > /.-////.-///.-
:? Zijn hier, denk ik genoeg mensen die wel willen ruilen :> Je bent hierin idd redelijk uniek op het forum 

Ik stel mezelf alvast beschikbaar, mijn hallogeen koplampunits voor jouw xenon koplampunits? Gratis!
Weet je wat ik betaal zelfs 200 euro bij dan, mits het OEM is..

http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
€201,-
- Spoiler: Laat zien
Heren... De marktplaats is ergens anders 
Volgens mij moet de ombouw redelijk probleemloos kunnen, maar wellicht dat er iemand is die het ook al eens gedaan heeft. Of die de verschillen tussen een auto met xenon en gewoon kent.
Moderatoropmerking Griffendahl
- TeckDriver
Mja, had al soortgelijke reacties verwacht. Maar het gaat dan ook niet om de lamp, maar de ballast. En het is al de tweede in 2 maand tijd. Vandaar misschien dat een ander toch ook eventjes zou stilstaan bij de gedachte... Of niet, weet ik het.
Doet er al niet veel meer toe, morgen naar BMW voor een nieuwe want bij ons nergens 2dehands te vinden. Vind het geen zicht om lang met 1 lamp te rijden.
Toch bedankt voor de reacties.
Doet er al niet veel meer toe, morgen naar BMW voor een nieuwe want bij ons nergens 2dehands te vinden. Vind het geen zicht om lang met 1 lamp te rijden.
In principe kan de ombouw niet al te moeilijk zijn. andersom kan ook.
Als je met een mede-forummer een deal kan maken dan is dat natuurlijk een oplossing. Maar wat ik dan niet begrijp. Als de ballast na 2 maanden al weer stuk is dan heb je toch garantie???
Als je met een mede-forummer een deal kan maken dan is dat natuurlijk een oplossing. Maar wat ik dan niet begrijp. Als de ballast na 2 maanden al weer stuk is dan heb je toch garantie???
- largeproject
- Contacteer:
TeckDriver schreef:Mja, had al soortgelijke reacties verwacht. Maar het gaat dan ook niet om de lamp, maar de ballast. En het is al de tweede in 2 maand tijd. Vandaar misschien dat een ander toch ook eventjes zou stilstaan bij de gedachte... Of niet, weet ik het.
Op duitse ebay staan er zat te koop hoor.

Wisselen van koplampen heeft ook wisselen van de lichtschakelaar tot gevolg. De xenon's hebben namelijk automatische hoogteregeling die door de halogeen-units niet wordt ondersteund.
BMW - Maßstab für Fahrspaß