Jeroen - BMW E60 530i
Jeroen - BMW E60 530i
Hallo,
Ook ik zal mij even voorstellen, ik ben Jeroen, 30 jaar, kom uit Flevoland en in bezit van een 530i.
Inmiddels mijn 7e bmw maar eerste 5-serie.
Afgelopen 8 jaar in een 320d E90 en E91 gereden, maar die zijn iets te krap op de achterbank met een maxicosi en kinderstoel.
Ik ben bij toeval op dit forum terecht gekomen i.v.m. zoektocht naar iemand die een codering kan instellen op de E60.
(Mocht iemand dit kunnen geef eens een seintje)
Plannen voor de wagen zijn:
Eibach pro kit
M- pakket voorbumper + zijskirts
19 inch E60 (replica) M5 velgen
Afneembare trekhaak plaatsen
Achterramen licht blinderen voor de kids.
Alarm ook met sleutel in deurslot te bedienen
De oude E91.
De huidige E60 530i.
Ook ik zal mij even voorstellen, ik ben Jeroen, 30 jaar, kom uit Flevoland en in bezit van een 530i.
Inmiddels mijn 7e bmw maar eerste 5-serie.
Afgelopen 8 jaar in een 320d E90 en E91 gereden, maar die zijn iets te krap op de achterbank met een maxicosi en kinderstoel.
Ik ben bij toeval op dit forum terecht gekomen i.v.m. zoektocht naar iemand die een codering kan instellen op de E60.
(Mocht iemand dit kunnen geef eens een seintje)
Plannen voor de wagen zijn:
Eibach pro kit
M- pakket voorbumper + zijskirts
19 inch E60 (replica) M5 velgen
Afneembare trekhaak plaatsen
Achterramen licht blinderen voor de kids.
Alarm ook met sleutel in deurslot te bedienen
De oude E91.
De huidige E60 530i.
Laatst gewijzigd door Jeroen R op 29 jan 2017, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Jeroen - BMW E60 530i
Welkom op het Bimmerportal Forum.
Dat is een mooi exemplaar die E60, mooie kleur en de zwarte velgen passen er ook bij, al is het persoonlijk niet mijn smaak. Ziet er strak uit.
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum. Misschien zien we jouw en je Bimmer een keer op één van onze meetings/events.
As zondag is onze winterwielen meet wil je langskomen, meld je dan even aan!
Dat is een mooi exemplaar die E60, mooie kleur en de zwarte velgen passen er ook bij, al is het persoonlijk niet mijn smaak. Ziet er strak uit.
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!
Veel lees plezier hier op het forum. Misschien zien we jouw en je Bimmer een keer op één van onze meetings/events.
As zondag is onze winterwielen meet wil je langskomen, meld je dan even aan!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
- jwbakkenes
Welkom hier met je mooie E60, prachtige kleur van je auto.
Je wil een M-pakket monteren op termijn en een afneembare trekhaak. Ik heb het idee dat dat een moeilijk verhaal wordt mits je een losse diffuser monteert waarbij je de kap kan los halen om de trekhaak te monteren. Verbeter mij als ik er naast zit.
Verder mooie plannen met je bimmer
Je wil een M-pakket monteren op termijn en een afneembare trekhaak. Ik heb het idee dat dat een moeilijk verhaal wordt mits je een losse diffuser monteert waarbij je de kap kan los halen om de trekhaak te monteren. Verbeter mij als ik er naast zit.
Verder mooie plannen met je bimmer
Bedankt voor de reacties.
De zwarte velgen zijn ook niet mijn smaak, ze zaten al onder de auto.
De toekomstige velgen worden zilverkleurig.
En ik ga geen m-pakket achterbumper plaatsen, ik vind de lijnen van de voorbumper en zijskirts beter passen bij de standaard achterbumper. En als het goed is zou een afneembare westfalia trekhaak moeten passen zonder in de bumper te zagen. Als het zo ver is zal ik wel een showroom aanmaken van alle ontwikkelingen.
De zwarte velgen zijn ook niet mijn smaak, ze zaten al onder de auto.
De toekomstige velgen worden zilverkleurig.
En ik ga geen m-pakket achterbumper plaatsen, ik vind de lijnen van de voorbumper en zijskirts beter passen bij de standaard achterbumper. En als het goed is zou een afneembare westfalia trekhaak moeten passen zonder in de bumper te zagen. Als het zo ver is zal ik wel een showroom aanmaken van alle ontwikkelingen.
mooie wagen jeroen, de kleur staat echt goed hé
Ja bedankt, ben ook erg blij met de kleur, je ziet het niet veel.
Hieronder een foto zoals mijn wagen er ongeveer uit komt te zien.
Het Verschil is dat ik de chromen raamlijsten zo laat.
Hieronder een foto zoals mijn wagen er ongeveer uit komt te zien.
Het Verschil is dat ik de chromen raamlijsten zo laat.
Mooie bimmer heb je daar
Ik denk dat je ook iets anders bumpers erop zal zetten, tenminste ik lees dat je voor het M-pakket gaat en op de foto hierboven zijn het M5 bumpers
Ik denk dat je ook iets anders bumpers erop zal zetten, tenminste ik lees dat je voor het M-pakket gaat en op de foto hierboven zijn het M5 bumpers
Kijk scherp!! Maar je hebt gelijk, voorbumper zal dus ook afwijken
- jwbakkenes
Oké, ik had dat niet goed gelezen in je beginpost. Dan past de trekhaak zeker.Jeroen R schreef:Bedankt voor de reacties.
Trekhaak kan ook met M achterbumper alleen heb je dan een kapje die je eraf kan halen voor als je de afneembare trekhaak monteert (heb ik ook) .
Je hebt dus een M achterbumper voor trekhaak (met kapje) en een M achterbumper zonder trekhaak
Je hebt dus een M achterbumper voor trekhaak (met kapje) en een M achterbumper zonder trekhaak