Wel of geen TV module??
Wel of geen TV module??
Beste leden,
ik heb even vlug een vraagje (omdat het regent, en ik tevens te lui ben om de bekleding uit m'n kofferbak te trekken :z )
Zit er een TV module in mijn E46?? Op het 16:9 scherm staat wel de functie Television, maar deze geeft alleen maar sneeuw als ik deze kies( waarschijnlijk omdat er nog wat meer ontbreekt? ) Wie kan mij hier opheldering over geven??
Alvast bedankt
ik heb even vlug een vraagje (omdat het regent, en ik tevens te lui ben om de bekleding uit m'n kofferbak te trekken :z )
Zit er een TV module in mijn E46?? Op het 16:9 scherm staat wel de functie Television, maar deze geeft alleen maar sneeuw als ik deze kies( waarschijnlijk omdat er nog wat meer ontbreekt? ) Wie kan mij hier opheldering over geven??
Alvast bedankt
Re: Wel of geen TV module??
je hebt een tv module alleen deze module is analoog en dit kan je niet meer ontvangen in nederland. alles is digitaal oftewel DVBT.
* In de nacht van 10 op 11 december 2006 is het analoge ethersignaal om tv te kijken uitgeschakeld en omgeschakeld naar een digitaal ethersignaal. Dit betreft de landelijke en regionale omroepen.
* In (vrijwel) heel Nederland zijn aansluitend de drie landelijke publieke omroepen (Ned. 1, 2 en 3) en de regionale omroepen digitaal beschikbaar.
* In de loop van 2007 zal het digitale ether pakket worden uitgebreid met commerciële kanalen en thematische programma’s. Het extra aanbod zal gecodeerd worden aangeboden op abonnementsbasis.
* Alle publieke zenders worden ongecodeerd (Free to Air) digitaal uitgezonden, voor ontvangst is géén smartcard of abonnement nodig.
* Alle digitale tv-kanalen worden via één UHF-zendernetwerk uitgezonden. Aparte antennes voor de regionale omroep zijn niet meer nodig.
bron digitenne.nl
* In de nacht van 10 op 11 december 2006 is het analoge ethersignaal om tv te kijken uitgeschakeld en omgeschakeld naar een digitaal ethersignaal. Dit betreft de landelijke en regionale omroepen.
* In (vrijwel) heel Nederland zijn aansluitend de drie landelijke publieke omroepen (Ned. 1, 2 en 3) en de regionale omroepen digitaal beschikbaar.
* In de loop van 2007 zal het digitale ether pakket worden uitgebreid met commerciële kanalen en thematische programma’s. Het extra aanbod zal gecodeerd worden aangeboden op abonnementsbasis.
* Alle publieke zenders worden ongecodeerd (Free to Air) digitaal uitgezonden, voor ontvangst is géén smartcard of abonnement nodig.
* Alle digitale tv-kanalen worden via één UHF-zendernetwerk uitgezonden. Aparte antennes voor de regionale omroep zijn niet meer nodig.
bron digitenne.nl
//.00.-// > /.-////.-///.-
Dat ik dus wel een TV module heb is voor mij al goed nieuws
Nu kan ik dus gewoon de DVD-speler bestellen die ik in gedachten had, en aansluiten op m'n TV module
Bedankt hiervoor!!

Nu kan ik dus gewoon de DVD-speler bestellen die ik in gedachten had, en aansluiten op m'n TV module

Bedankt hiervoor!!
Welke had je dan in gedachten? Ik ben ook nog een beetje rustig aan het orienteren wat allemaal mogelijk is. Heb zelf ook een TV module maar krijg ook alleen maar sneeuw.
Nou hoef ik niet perse een digitenne abbonement, maar een DVD speler zou wel leuk zijn
Nou hoef ik niet perse een digitenne abbonement, maar een DVD speler zou wel leuk zijn

dvd speler aansluiten heeft nogal wikken en wegen. op je bestaande tv module.
tv tuner stuurt mono uit.
je moet je tuner aanpassen en zelf tulp ingangen (av) stekkers maken
vrij schakel module kopen. dit is echter ook niet goedkoop. 150/200.-
daarbij kan je ook een dietz 1250 halen of een soort gelijke module.
je knikker je tv module eruit verpats hem voor 250,- op mp
koop een dietz 1250 deze koppel tussen je bm54 en je mk4 en je hebt gelijk stereo geluid.
het is vrij geschakeld mits je die handrem functie niet aan sluit.
alleen het enige minpunt je ziet dan geen icon in je navi scherm meer staan.. want deze module werkt via je klok toets..
chris.
tv tuner stuurt mono uit.
je moet je tuner aanpassen en zelf tulp ingangen (av) stekkers maken
vrij schakel module kopen. dit is echter ook niet goedkoop. 150/200.-
daarbij kan je ook een dietz 1250 halen of een soort gelijke module.
je knikker je tv module eruit verpats hem voor 250,- op mp
koop een dietz 1250 deze koppel tussen je bm54 en je mk4 en je hebt gelijk stereo geluid.
het is vrij geschakeld mits je die handrem functie niet aan sluit.
alleen het enige minpunt je ziet dan geen icon in je navi scherm meer staan.. want deze module werkt via je klok toets..
chris.
Of je vind er 1 waar dit allemaal al gedaan is en dus rechtstreeks op je TV module aan kunt sluiten
Alleen vrijschakeling zit er niet op.. Maar zo'n kabeltje kost ook maar €88,-!!
Weet alleen niet of ik hier zo de link mag plaatsen waar het te vinden is, ghehehe

Weet alleen niet of ik hier zo de link mag plaatsen waar het te vinden is, ghehehe

ik ken weinig weten die dit hebben gedaan. maare zoek maar eens op dietz 1251 kabel set daarbij zit ook een online howto bij. en betreft het vrijschakel kabeltje.. pm die link eens..