Koen E39 520i '97

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Prijsbiejest

Koen E39 520i '97

Bericht door Prijsbiejest » 29 dec 2016, 14:16

Even mezelf voorstellen. Ik ben nu ongeveer sinds een klein jaar eigenaar van een BMW 520i uit '97
Naam: Koen Catry
Gebruikersnaam: Prijsbiejest
Regio: Meerhout
Welke BMW: 520i '97 op LPG

Sinds ik hem heb al wel redelijk wat onkosten(aankoopwaarde bijna maal twee) gehad, maar voor deze wagen is het me wel waard. Ik rij immers elke dag 61km enkel om te gaan werken, dan mag je een degelijke wagen onder je kont hebben. :)
Sinds ik hem heb onder andere nokkenas-sensor, luchtmassameter, remschijven, lambdasonde,... vervangen.
Ook het motorcompartiment is veranderd naar rechtstreekse LPG-injectie. Eerste helft volgend jaar even bij mijn broer binnen doen om de roestplekjes bij te werken en hier en daar wat blutsjes verwijderen. Ik hoop in ieder geval nog vele jaren van deze auto te kunnen genieten.

Vooral hier terecht gekomen om wat raad te vragen over de autoradio vervangen. :s En in de toekomst misschien nog wat meer hulp.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Koen E39 520i '97

Bericht door mieske90 » 29 dec 2016, 19:46

Welkom Koen,

Minder dat je er best veel geld in heb moeten stoppen.
maar een goeie wagen is dat natuurlijk wel waard.

Foto's van je wagen doen het hier ook altijd goed ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”