eerst maar even een beetje geschiedenis op het moment dat ik klaar was met de brommers ( 17 jaar ) heb ik maar een BMW e36 coupe 318IS handgeschakeld gekocht met veel plezier in gereden en na een jaar of zo dacht ik ik wil wat anders heb de e36 goed verkocht en een e39 520 automaat gekocht. In de e39 heb ik ook met veel plezier in gereden tot ik na een half jaar d8 ik vind het toch te groot. Toen ben ik gaan zoeken naar een e46 coupe en wou mijn e39 op marktplaats te koop aan bieden. Eenmaal aangekomen op de avond dat ik denk zal hen vanavond even op marktplaats zetten kom ik onderweg naar huis in een greppeltje en kom ik tot 2x toe tegen de vangrail ( totallos volgens men vader ) dus daarna de e39 alsnog maar op marktplaats gezet ( met schade ) en hem op die manier maar verkocht. Tevens heb ik daarbij ook meteen een 2e blok erbij gezet ( wat eerst ooit in de 318 zou komen een 2,3 getuined en rond de 250 pk had ) de e39 en het blok waren al heel snel verkocht. Ik den dan maar eens kijken hoeveel de e46 coupe ongeveer gaat kosten. Maar ik kwam niet uit met het geld ;( helaas dan maar even sparen ( maar moet wel vervoer hebben dus tijdelijk ook maar weer even een alfa 156 1,8 gekocht ( die eigenlijk voor men vader bedoeld was maar wou hem niet hebben omdat i te laag was ). Eindelijk genoeggeld om de coupe te kopen druk wezen zoeken en daar was i dan afgelopen donderdag de e46 coupe 320.
zo nu dan maar even wat foto's
dit was de e36 coupe die ik eigenlijk met pijn in men had heb weggedaan
de e39 toen ik hem net had / meteen maar gewassen
de schade aan de voorkand ( vangrail geraakt ;(
de schade aan de achterkand ;(
de alfa die tijdelijk was
Foto's van de e46 coupe in showroom topic
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=29&t=5490