Gwith - tweede BMW 316i touring bj2009

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
gwith

Gwith - tweede BMW 316i touring bj2009

Bericht door gwith » 22 jan 2017, 12:58

Beste forumlezers,

Sinds kort zijn we de nieuwe eigenaars van wederom een BMW 316i touring, dit keer van 2009 (vorige was een 2004 model).

Eerste indruk is super, mooie auto, degelijk. Alleen wat zit er veel op..... :s .....

Gelijk een vraag... Kan die poppenkast verlichting buiten als je hem opent en sluit ook uit?? Vind de binnenverlichting meer dan zat.

Angel eyes... Had het niet eens gezien, MN buurman wees me er op.... Had van mij ook niet gehoeven, gewoon stadslicht is prima :duimen:

Waarom koop je dan een BMW??????? Omdat de vorige het altijd top gedaan heeft! Super fijne auto maar er kwamen nu toch wat kosten aan gerelateerd aan ouderdom etc. en we konden nu een goede deal maken.

Ook nog een ding van echt technisch belang, soms start hij voor MN gevoel niet helemaal lekker, startmotor moet er harder aan sleuren lijkt het (volgens mij als hij nog half warm is) Wat kan dat wezen???

Binnenkort volgen de foto's

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Gwith - tweede BMW 316i touring bj2009

Bericht door mieske90 » 23 jan 2017, 21:09

Welkom op het forum,

Die "poppenkast" zal echt wel uit te programmeren zijn.
Neem even een kijk in dit topic hier zijn alle programmeurs te vinden die actief zijn op het forum.

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”