Coupé ramen omhoog bij deur dicht

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Restless

Coupé ramen omhoog bij deur dicht

Bericht door Restless » 02 feb 2017, 19:09

Hey iedereen,

Mijn coupe heeft aan een kant heel erg moeite met die knop in de deur raken, nu had ik het idee om er iets op te lijmen, een stukje plastic ofso. Ben hiervoor bij de gamma gehaald om lijm te kopen, deze medewerkster raadde me op basis van een aantal vragen invullen op z'n schermpje, de Bison Max Repair aan. Ik heb hier gisteren mee zitten kutten, maar ik krijg het niet voor elkaar de lijm te laten hecthen. Er stond dat hij binnen 5 minuten 'gedroogd' zou moeten zijn, ik heb een kwartier gewacht en het was nog steeds te bewegen...

Iemand een ander idee?

Maan

Re: Coupé ramen omhoog bij deur dicht

Bericht door Maan » 02 feb 2017, 19:17

Voor 5 euro op de sloop een andere halen en vervolgens in 5 min monteren. Goedkoper, sneller en origineel.
One life, live it!

Restless

Bericht door Restless » 03 feb 2017, 11:03

Maan schreef:Voor 5 euro op de sloop een andere halen en vervolgens in 5 min monteren. Goedkoper, sneller en origineel.
Vervang ik dan alleen die knop, of het hele mechanisme waar de deur inhangt? En ik controleer gewoon of de knop beter is door te kijken hoe die eruit ziet?

Maan

Bericht door Maan » 16 feb 2017, 22:43

Mogelijk dat je 'm al vervangen hebt.. Maar inderdaad vervang je dan het hele mechanisme. Als je er in kijkt zie je in hoeverre deze versleten is.
One life, live it!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”