Ramon's E46 330i Facelift sedan.
-
Ramon's E46 330i Facelift sedan.
Hallo ik ben Ramon 22 jaar jong wonend in Drenthe en ben op dit forum gekomen om wat ideeën op te doen voor m'n E46.
Dit is 'm 330i automaat met alle optie's.
Ik ben drastisch opzoek naar een dikke set zomerwielen en de vraag is of jullie mij daar bij kunnen helpen, 18'' lijkt me perfect voor dit type.
.
Dit is 'm 330i automaat met alle optie's.
Ik ben drastisch opzoek naar een dikke set zomerwielen en de vraag is of jullie mij daar bij kunnen helpen, 18'' lijkt me perfect voor dit type.
.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Ramon's E46 330i Facelift sedan.
Welkom Ramon,
Je wagen ziet er gaaf uit, black on black heerlijk
om te zeggen dat je wagen alle opties heeft is een gewaade uitspraak
er zijn altijd wel opties die je niet hebt
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Je wagen ziet er gaaf uit, black on black heerlijk
om te zeggen dat je wagen alle opties heeft is een gewaade uitspraak
er zijn altijd wel opties die je niet hebt
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Heey Ramon,
Die E46 blijft gewoon een mooie auto. Zelf zou ik toch kiezen voor een 19 inch set, dat kijkt een stuk vetter. Zelf vind ik het wiel welke onder een M3 CSL zit erg mooi voor dit model en dan een wat donkere kleur.
Dit zal um ckr wel goed doen.
Suc6 en hou ons op de hoogte!!
Die E46 blijft gewoon een mooie auto. Zelf zou ik toch kiezen voor een 19 inch set, dat kijkt een stuk vetter. Zelf vind ik het wiel welke onder een M3 CSL zit erg mooi voor dit model en dan een wat donkere kleur.
Dit zal um ckr wel goed doen.
Suc6 en hou ons op de hoogte!!
F30 328i estoril blauw M-pakket
E92 335i 375 pk 505Nm SOLD
E92 335i 375 pk 505Nm SOLD
Mooi ding zo met m-tech II pakket
-
Ja dat zou vast wel mooi staan!
Alleen wil ik niet dat de wielen alle aandacht wegnemen, zat zelf te denken aan breedset Frankfurt velgen 18'' maar heb geen idee of iemand hier een beetje goed is met photoshop ? Kan nergens foto's vinden
Alleen wil ik niet dat de wielen alle aandacht wegnemen, zat zelf te denken aan breedset Frankfurt velgen 18'' maar heb geen idee of iemand hier een beetje goed is met photoshop ? Kan nergens foto's vinden
Welkom hier, goede keus volgens mij een E46 330i.
Ik loop zelf een modelletje achter maar een E46 330i vind ik ook erg mooie BMW's om te zien.
Hou dan wel vaak van een OEM-look met een tikkeltje verlaging als een Eibach pro-kit.
Voor velgen zou ik dan ook gaan voor een breedset styling 68 of inderdaad de M style CSL velgen.
Je kunt ook eens in de E46 styling rondsnuffelen: viewforum.php?f=36
Veel plezier met je 330i.
Ik loop zelf een modelletje achter maar een E46 330i vind ik ook erg mooie BMW's om te zien.
Hou dan wel vaak van een OEM-look met een tikkeltje verlaging als een Eibach pro-kit.
Voor velgen zou ik dan ook gaan voor een breedset styling 68 of inderdaad de M style CSL velgen.
Je kunt ook eens in de E46 styling rondsnuffelen: viewforum.php?f=36
Veel plezier met je 330i.
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
-
Wat zijn de specificaties van die wielen en die banden ?
Ik heb nog een aantal vragen, ik laat binnenkort mijn stuur opnieuw bekleden en nu heb ik een M stuur en wil ik graag de onderkant in het carbon look hebben die sommige modellen ook wel als interieurlijsten hebben waar kan ik dat krijgen ?
Welke opties kan ik allemaal nog selecteren als bijv ik mijn auto openklik dat mijn startlampen gaan branden ?
Zoals dit.
Ik heb nog een aantal vragen, ik laat binnenkort mijn stuur opnieuw bekleden en nu heb ik een M stuur en wil ik graag de onderkant in het carbon look hebben die sommige modellen ook wel als interieurlijsten hebben waar kan ik dat krijgen ?
Welke opties kan ik allemaal nog selecteren als bijv ik mijn auto openklik dat mijn startlampen gaan branden ?
Zoals dit.
Voor was 225/35R19 op een 19x8,5ET40 velg (+6mm spacer)Ramondrenthe schreef:Wat zijn de specificaties van die wielen en die banden ?
Achter 255/30R19 op een 19x9,5ET45 velg
Welke imitaties waren dit?
@Ramon, mooie wagen heb je daar! Weet je toevallig welke tint je op je voorste ramen hebt?
@Ramon, mooie wagen heb je daar! Weet je toevallig welke tint je op je voorste ramen hebt?
-
"19 inch CSL wielen, voor zover ik weet geen tint, of zal t op de ramen kunnen staan ?
Iemand al enig idee waar ik t nep Carbon kan krijgen van Mn interieur?
Iemand al enig idee waar ik t nep Carbon kan krijgen van Mn interieur?
- LtCoolerooney
Volgebs mij kan je bij verschillende webshops van dat interieurfilm kopen wat je op je interieur kan wrappen. Maar heb hier geen ervaring mee of verstand van. Met een beetje onderzoek en vallen & opstaan is er vast wel iets te creeeren wat je mooi vindt
VMR VB3/V703Lex_b3 schreef:Welke imitaties waren dit?
-
LtCoolerooney schreef:Volgebs mij kan je bij verschillende webshops van dat interieurfilm kopen wat je op je interieur kan wrappen. Maar heb hier geen ervaring mee of verstand van. Met een beetje onderzoek en vallen & opstaan is er vast wel iets te creeeren wat je mooi vindt
Dat is dus een beetje het probleem, ik kan niks vinden qua wrap spul.
Wil het identiek hebben aan m'n interieurlijsten, dus als iemand nog een paar webshops weet ?
- LtCoolerooney
Carfantasy.nl heeft genoeg folies, weet alleen niet of deze ook op interieur toepasbaar zijn. Misschien als je ze een belletje geeft dat ze je meer kunnen vertellen. Anders is ebay afspeuren ook geen verkeerd idee denk ik zo