Comfort access (keyless entry) achteraf inbouwen
-
Comfort access (keyless entry) achteraf inbouwen
Hoi,
Ik heb zojuist een hele mooie 530D Touring gekocht maar helaas zat hier geen keyless entry op.
Weet iemand of ik dit achteraf kan laten inbouwen, voor hoeveel ongeveer en waar dit zou kunnen?
Groeten,
Dennis
Ik heb zojuist een hele mooie 530D Touring gekocht maar helaas zat hier geen keyless entry op.
Weet iemand of ik dit achteraf kan laten inbouwen, voor hoeveel ongeveer en waar dit zou kunnen?
Groeten,
Dennis
Re: Comfort access (keyless entry) achteraf inbouwen
Ik zal het je makkelijk maken wat is je budget?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
heb je het al ingebouwd?
Schorpioentje ==> Laatst bezocht:27 feb 2017, 20:27
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Is het ook mogelijk comfort access uit te schakelen? Dit i.v.m. met de berichten over diefstalgevoeligheid ![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)
![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)
F10 N57N
Ik meen gelezen te hebben dat dit kan, en zou dit ook laten doen als ik het had.
Kijk even in de lijst met programmeurs hier op het forum, en neem met een van hun contact op.
Kijk even in de lijst met programmeurs hier op het forum, en neem met een van hun contact op.
Ja je kan het gewoon uit laten programmeren inderdaad! Maar je kan ook gewoon je sleutel in een hoesje doen, dan heb je ook geen gezeur. Dan heb je alsnog keyless entry als je het wilt namelijk!
OK fijn om te weten, zal dan een van de software guys raadplegen
F10 N57N
Inderdaad ,een RFID beschermhoesje om je sleutel als je hem niet gebruikt werkt perfect!!