Vandaag even met een maatje de handen uit de mouwen gestoken en het volgende gedaan:
- Sierstrip geplaatst.
- Dorpels zwart gespoten (Andere tint dan de rest van de auto, maar misstaat niet)
- Hoedenplank geplaatst.
- Raammechanisme + Deurpaneel geplaatst.
- Nieuwe radio geplaatst.
- Speakerkappen geplaatst.
- Veerpootbrug verwijderd.
Video:
https://www.youtube.com/watch?v=jjRgyAqAAHw[/youtube]
Foto's:

Er zijn nog wat dingetjes die gedaan moeten worden:
Dakje gaat gewrapped worden (Zwart)*
* Dat is best wel gaan roesten een tijd terug, en is laatst behandeld en overgespoten, maar we hebben toch besloten dat het niet super netjes is en dat wrappen zowel sneller is, als dat het er nét zo mooi uit kan zien als een spuitbeurt.
Er komen nieuwe speakers in (Oude zijn opgeblazen, en hou best wel van een goed stukkie muziek)
Er komen rondom nieuwe remmen + ontluchten/remvloeistof.
En er moet op den duur een nieuwe stoel in komen, ik kan deze niet meer naar achter/voor schuiven, en hij is een tikkeltje naar achter toe uitgezakt.
De eerste prioriteit voor nu zijn de remmen, hij remt vrij zompig tot 3/4e van het pedaal, dan voel je dat 'ie echt hard remt, dus dat is een kwestie van en ontluchten en nieuwe remvloeistof (Die is zwart..) Èn nieuwe blokken + schijven rondom.
Ook hoor je een soort verend/schrapend geluid als je remt en de auto bijna stilstaat, dan komt ook het pedaal ietsjes omhoog, volgens de vorige eigenaar is dat de ABS die in werking treed, maar zelfs als ik gewoon rustig rem gebeurd het.
Ook brand mijn ABS lampje heel soms en dat was volgens diezelfde eigenaar een ietwat vuile ABS sensor linksachter, dus ik geloof hem maar op z`n woord.
Verder word de auto binnenkort even goed gepoetst, en dan staat 'ie er al een heel stuk strakker bij.
Niet slecht voor een 21 jaar oude auto.