Ward stelt zich voor met zijn BMW 116i
-
Ward stelt zich voor met zijn BMW 116i
Goedeavond!
ik had al een vraag geplaatst maar me nog niet voorgesteld! niet zo netjes! maar bij deze; ik ben Ward, woon in groningen, kom uit zeeland, heb een baan als stuurman in de zandsuppletie (bagger/zeevaart) ik bezit een witte bmw 116i met mooie zwarte alpina velgjes en een zwarte diffuser kit (M bumpertjes)... verder heb ik niet zoveel te vertellen... mocht je me willen helpen met de analyse van mijn wagen dan ben je van harte welkom om mijn andere bericht te beantwoorden )
groetjeees
ik had al een vraag geplaatst maar me nog niet voorgesteld! niet zo netjes! maar bij deze; ik ben Ward, woon in groningen, kom uit zeeland, heb een baan als stuurman in de zandsuppletie (bagger/zeevaart) ik bezit een witte bmw 116i met mooie zwarte alpina velgjes en een zwarte diffuser kit (M bumpertjes)... verder heb ik niet zoveel te vertellen... mocht je me willen helpen met de analyse van mijn wagen dan ben je van harte welkom om mijn andere bericht te beantwoorden )
groetjeees
- jwbakkenes
Re: ik zal me even voorstellen!!
Welkom, foto's zijn wij gek op.
-
ik krijg foto's niet voor elkaar vanaf mn mobiel? te groot?? iemand tips om foto's vanaf de telefoon hierop te zetten??
heb het zelfde probleem
Laatst gewijzigd door mieske90 op 17 jul 2017, 19:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is niet toegestaan.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is niet toegestaan.
Welkom!
Je kunt geen foto's op het forum uploaden, alleen "verwijzen naar" doormiddel van linkjes. De foto op een Imageshack/photobucket/flickr achtige website uploaden, de URL kopiëren en [img]hier[/img] tussen zetten
Hier de link naar How To; Foto's uploaden
Je kunt geen foto's op het forum uploaden, alleen "verwijzen naar" doormiddel van linkjes. De foto op een Imageshack/photobucket/flickr achtige website uploaden, de URL kopiëren en [img]hier[/img] tussen zetten
Hier de link naar How To; Foto's uploaden
-
bij deze een aantal foto's van mijn auto! een aantal zijn van toen ik hem kocht en 1 is op de afsluitdijk genomen..
- jwbakkenes
Helaas zijn ze niet te zien.
Als ik direct naar de foto link ga werken ze helaas ook niet.wardbmw116i schreef:
bij deze een aantal foto's van mijn auto! een aantal zijn van toen ik hem kocht en 1 is op de afsluitdijk genomen..
PS, ik heb je titel aangepast.
-
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Ward stelt zich voor met zijn BMW 116i
Nette wagen, daar mag je trots op zijn