HansR met zijn X1

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
HansR

HansR met zijn X1

Bericht door HansR » 02 aug 2017, 23:03

Hallo, ik ben Hans en heb onlangs mijn eerste BMW gekocht. Ik wilde graag een wat hogere auto en kwam toen op een X1 uit. Het is een sDrive20i automaat (E84) geworden, mede om ook een caravan te trekken. Hiervoor heb ik al 4x een automaat gereden; Nissan Primera, Mercedes C200 en Saab 9-3. Ik hoop dat ik van deze X1 net zoveel plezier ga krijgen, als dat ik van mijn vorige auto's heb gehad.
Op dit moment ondervind ik wat technische probleempjes en ik hoop dat dit opgelost gaat worden door de dealer.
Bij en tijdens de proefrit heb je ook vaak het idee dat je ook nog moet wennen aan de auto en dat het wel goed komt. Het is de standaard uitvoering. Daar heb ik en mijn vrouw al wel spijt van. Met name dat de stoel niet kantelbaar is. De zitting is aan de voorzijde vrij hoog en drukt te veel tegen de achterzijde van je boven benen. Ik ben dus nu al opzoek naar een stoel die je ook kunt kantelen. Dat valt al niet mee. Ik zal hierover in het X1 forum is een oproep over doen. Verder hoop ik hier natuurlijk de nodige informatie te vinden over en rond mijn auto.
Groet Hans

GstaR101

Re: Even voorstellen HansR

Bericht door GstaR101 » 03 aug 2017, 10:18

Welkom,

Wij zien graag leuke foto's van je X1

Hoop dat jullie technische probleem gauw wordt opgelost.
Veel rij plezier :driving:

BrianGT

Re: Even voorstellen HansR met zijn X1

Bericht door BrianGT » 07 aug 2017, 10:35

Welkom Hans. De X1 schijnt wel echt een veel verkocht model te zijn, hoe vind jij de X1 rijden? Een losse stoel vinden zal een uitdaging worden.
Afbeelding

bmwhans

Re: Even voorstellen HansR met zijn X1

Bericht door bmwhans » 09 aug 2017, 09:31

Ik heb dezelfde BMW X1 en ik vind juist de standaard stoelen fijner als de sportstoelen waar ik de zijwangen van de zitting behoorlijk vindt drukken.
Als je de standaardstoel wat lager zet heb je ook geen last van de bovenbenen.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”