Na vele tips en info via hier verkregen te hebben maar besloten zelf eens lid the worden van het forum.
Heb zelf veel ervaring met BMWs (o.a. E39, E46, E65, F01) en het lijkt me ook mooi om weer het e.e.a. te kunnen delen hierover!
Zelf heb ik recentelijk een Duitse import F10 520d aangeschaft. Mooie jong gebruikte auto met een lage kilometerstand en de juiste opties, behalve een alarmsysteem (snap nog steeds niet dat ze daarmee wegkomen in Duitsland

Gek genoeg (we leven toch immers in de tijd van import auto's en lang niet iedereen zal €1300,- voor een origineel BMW alarm achteraf betalen) vind ik hier amper iets over op het internet, helemaal niet in i.c.m. de F10.
Ik vroeg me ook af wat er zoal mogelijk is? De BMW dealer wil een ledje gaan monteren in de zogenoemde ''Clown Nose'', maar aangezien ik een binnenspiegel heb die dimmend is incl. regensensor en KAFAS camera geloof ik niet dat er geen ledje in zit.
Mijn vraag is dan ook of dit niet te activeren/coderen is? Zelfs na het inbouwen van een origineel BMW alarmsysteem zou dit ledje toch geactiveerd of misschien aangesloten moeten worden?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!