Aanpassen instellingen verlichting
Aanpassen instellingen verlichting
Ik wil graag inregelen dat mijn daytime lights alleen de corona's doen, en zorgen dat 1x knipper beweging 3x een knipper doet. Ik heb niet de ambitie om het zelf te doen. Kan ik iemand zo ver krijgen dat 'ie deze inregeling voor me doet tegen een praktische vergoeding?
-
Re: Aanpassen instellingen verlichting
Ik zou ook heel graag 3x knipperen ipv 1x.
Mocht dit je lukken, hoor ik graag hoe en wat
thnx!
Mocht dit je lukken, hoor ik graag hoe en wat
thnx!
-
Dat van je richtingaanwijzers kun je gewoon in je i-drive instellen.
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
Ik werk in H'dorp en heb zo'n Carly setje voor de F10. Als dat bij jou zou passen, dan kan je best een keer tijdens de lunch langs komen hoor. Laat maar horen.
F10 (520i) met Essing tuning (235PK-325NM)
Top! Sorry voor de trage reactie. Vakantie en geen notificatie bij reacties aan staan..
thanks voor de reacties! Ik zal even proberen te onderzoeken of die van de F10 past. Zo ja, dan is dat wel lekker dichtbij versus Sint Willebrord, maar thanks voor het aanbod Geejeeke!
thanks voor de reacties! Ik zal even proberen te onderzoeken of die van de F10 past. Zo ja, dan is dat wel lekker dichtbij versus Sint Willebrord, maar thanks voor het aanbod Geejeeke!
Carly werkt op eigenlijk alle BMW's met een OBDII, dus ook op een E90 en F10.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Dat van de angel eyes ook dus snap het ook niet helemaal.BMW530/1976 schreef:Dat van je richtingaanwijzers kun je gewoon in je i-drive instellen.
Ik ben met enige regelmaat in Hoofddorp. Wellicht kan ik het voor je doen met mijn adapter, is het proberen waard in ieder geval!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Hey Jeremy,
Kan je met je adapter ook cominghome en leaving home aanzetten bij mijn e90 zonder idrive?
Als ik de deuren ontgrendel gaan alleen de lampjes onder de deurhendels aan
Kan je met je adapter ook cominghome en leaving home aanzetten bij mijn e90 zonder idrive?
Als ik de deuren ontgrendel gaan alleen de lampjes onder de deurhendels aan
Dat hangt volgens mij van je productiedatum af, en of je Xenon hebt of niet.MindWarp schreef:Dat van de angel eyes ook dus snap het ook niet helemaal.BMW530/1976 schreef:Dat van je richtingaanwijzers kun je gewoon in je i-drive instellen.
Bij mij is het niet in te stellen.
Dat van die knipperlicht wel overigens.
Dat zou idd nog kunnen, dat wist ik niet en heb ik ook niet bij nagedacht eerlijk gezegd.
In mijn 2012 LCI met Xenon kan het wel, er staan zelfs 3 opties die je kiezen kunt waarvan 1 dus de Angel Eyes als dagrij verlichting.
Nou ja, dan heb je in ieder geval 1 van je wensen aan kunnen zetten.
In mijn 2012 LCI met Xenon kan het wel, er staan zelfs 3 opties die je kiezen kunt waarvan 1 dus de Angel Eyes als dagrij verlichting.
Nou ja, dan heb je in ieder geval 1 van je wensen aan kunnen zetten.