Centrale vergrendeling kapot?
Centrale vergrendeling kapot?
wanneer ik met mijn sleutel het linkerportier wil ontgrendelen blijft vervolgens mijn rechterportier en kofferbak opslot. Deze gingen normaal ook van het slot af. Nu dus niet meer.
Dit ook wanneer ik de kofferbak wil openmaken met de sleutel.
Dan zouden mijn deuren ook ontgrendelt moeten worden. Heeft dit iets met de centrale vergrendeling te maken?
Ik heb geen afstandsbediening. Auto gaat alleen open met de sleutel. Het gaat om een E36 cabrio
Dit ook wanneer ik de kofferbak wil openmaken met de sleutel.
Dan zouden mijn deuren ook ontgrendelt moeten worden. Heeft dit iets met de centrale vergrendeling te maken?
Ik heb geen afstandsbediening. Auto gaat alleen open met de sleutel. Het gaat om een E36 cabrio
Re: Centrale vergrendeling kapot?
WD40 al eens geprobeerd? mogelijk zit er een kabel of veertje niet goed..
Al geprobeerd. Kan het zijn dat de actuator niet meer werkt?
Had er iets over gelezen..
Had er iets over gelezen..
Als je actuator kapot zou zijn zou je bijrijders deur wel open moeten gaan als je je kofferbak open doet
Denk dat je relais in je gm4 module de geest heeft gegeven
Denk dat je relais in je gm4 module de geest heeft gegeven
Zijn die relais makkelijk zelf te vervangen?
Of is het verstanding een andere module te kopen. En zijn de gm4 modules van E36 allemaal hetzelfde of verschilt het per model?
Of is het verstanding een andere module te kopen. En zijn de gm4 modules van E36 allemaal hetzelfde of verschilt het per model?
Is je deur schakelaartje niet kapot?
(De schakelaar die kijkt of de deur (volledig) dicht zit)
(De schakelaar die kijkt of de deur (volledig) dicht zit)
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370
Relais is zelf te vervangen als je handig bent met een soldeerbout
Van de hoofdmodule zijn aardig wat types, belangrijkste is high of low versie, en dan moet die nog gecodeerd worden ivm evt centrale vergrendeling op afstand, of alarm
Maar zou eerst je deur schakelaar idd controleren(die was ik vergeten)
Van de hoofdmodule zijn aardig wat types, belangrijkste is high of low versie, en dan moet die nog gecodeerd worden ivm evt centrale vergrendeling op afstand, of alarm
Maar zou eerst je deur schakelaar idd controleren(die was ik vergeten)