abs lampje brand af en toe
-
abs lampje brand af en toe
hallo medeleden. myn abs lampje brand af en toe. auto uitgelezen. geeft geen storingcode. dus hy geeft ook in het kmteller klok by cheqe control ok hoe kan ik dit verhelpen?
Re: abs lampje brand af en toe
Waarschijnlijk je ABS module die gerepareerd (of vervangen) moet worden. Ik heb de mijne bij http://abs-nl.ecu-rc.com/ABS_BMW-nl.html laten repareren. Is al weer heel wat jaren geleden en nooit problemen meer gehad.
-
by uitlezen gaf hy sensor linksvoor aan .sensor eruit gehaald en gereinigd.de vertanding inde naaf gereinigd met remmenreiniger en de sensor weer erin gezet. storing is opgelost.
Weet je toevallig nog wat de kosten hiervan waren? Toevallig vanmiddag een offerte opgevraagd voor dit probleem.Peerke007 schreef:Waarschijnlijk je ABS module die gerepareerd (of vervangen) moet worden. Ik heb de mijne bij http://abs-nl.ecu-rc.com/ABS_BMW-nl.html laten repareren. Is al weer heel wat jaren geleden en nooit problemen meer gehad.

BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Oei. Is al weer een heel aantal jaar geleden. Ik meen allemaal ergens rond de € 200,- / € 250,-, maar exact weet ik het niet meer. Goede reparatie geweest, want nooit geen last meer gehad van brandende ABS lampjes.VanDrankel schreef:Weet je toevallig nog wat de kosten hiervan waren? Toevallig vanmiddag een offerte opgevraagd voor dit probleem.Peerke007 schreef:Waarschijnlijk je ABS module die gerepareerd (of vervangen) moet worden. Ik heb de mijne bij http://abs-nl.ecu-rc.com/ABS_BMW-nl.html laten repareren. Is al weer heel wat jaren geleden en nooit problemen meer gehad.
Oh, mooi! Is ook zo dat er daar een x-aantal jaar garantie op zit, toch?Peerke007 schreef:Oei. Is al weer een heel aantal jaar geleden. Ik meen allemaal ergens rond de € 200,- / € 250,-, maar exact weet ik het niet meer. Goede reparatie geweest, want nooit geen last meer gehad van brandende ABS lampjes.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Ik meen 1 jaar garantie.VanDrankel schreef:Oh, mooi! Is ook zo dat er daar een x-aantal jaar garantie op zit, toch?Peerke007 schreef:Oei. Is al weer een heel aantal jaar geleden. Ik meen allemaal ergens rond de € 200,- / € 250,-, maar exact weet ik het niet meer. Goede reparatie geweest, want nooit geen last meer gehad van brandende ABS lampjes.